Załóż darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnować bez żadnych konsekwencji

Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań

Faktury elektroniczne (e-faktura)

main_art_img

To takie proste

Dzięki systemowi BizIn każdy przedsiębiorca, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności i sposób rozliczania z Urzędem Skarbowym, wystawi za darmo wszelkiego rodzaju dokumenty przychodowe. Każdy taki dokument można w prosty sposób za pomocą kreatora korespondencji, przesłać bezpośrednio z systemu do kontrahenta podając jedynie adres e-mail.

Ramy prawne

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, zarówno w przypadku faktur papierowych, jak i elektronicznych, przedsiębiorca musi zapewnić:

E-faktura wystawiona za pomocą systemu BizIn posiada wszystkie w/w cechy.

Potwierdzenia

Przesłany dokument trafia do kontrahenta w formacie pdf, który w zależności od konfiguracji, może zostać zabezpieczony sumą kontrolną oraz może posiadać link (zakodowany w formacie QrCode) potwierdzający oryginalność dokumentu.

Program posiada również unikalną technologię rejestracji wyświetleń (odbioru) faktury online przez klienta. Pozwala ona jednoznacznie potwierdzić poprawność doręczenia. Jest to innowacyjna i całkowicie unikatowa funkcjonalność naszego systemu, która ogranicza konieczność drukowania faktur.

Cechy elektronicznych dokumentów przychodowych wystawianych w systemie BizIn

Każdy wysłany dokument posiada własną zabezpieczającą sumę kontrolną

PDF-MD5Ta funkcjonalność umożliwia zabezpieczenie sprzedającego i jego klientów przed wykonaniem nieautoryzowanych zmian w w dokumentach.

Każda e-faktura wygenerowana w systemie BizIn (opcjonalnie - w zależności od konfiguracji), może zostać oznaczona specjalnym kodem generowanym na podstawie danych zawartych w dokumencie.

Checksum


Zmiana dowolnego elementu powoduje wygenerowanie nowej sumy kontrolnej. Czytaj więcej.

Każdy dokument może posiadać link zakodowany QrCode potwierdzający jego autentyczność

QrCodeDzięki tej funkcjonalności w każdej chwili można potwierdzić autentyczność dokumentu jakim dysponujemy co zabezpiecza interesy wystawcy dokumentu oraz jego klienta. faktury z QrCode

Faktura QrCode

Dezaktywacja omyłkowo przesłanej e-faktury

W sytuacjach awaryjnych zawsze możemy zdezaktywować przesłane faktury elektroniczne wciskając przycisk resetowania klucza. Uniemożliwi to ponowny odczyt dokumentu przez odbiorcę przesyłki.

Procedura przesyłania kontrahentowi faktury online

Aby przesłać fakturę do naszego kontrahenta wystarczy w widoku dokumentu kliknąć ikonę "Korespondencja" co spowoduje wyświetlenie kreatora korespondencji, w którym należy podać jedynie adres e-mail na jaki ma zostać dostarczona przesyłka. Procedura obejmuje zarówno faktury automatyczne jak i te wystawione z poziomu systemu.

System automatycznie zapisuje informacje o wysłanej korespondencji i wyświetla jej historię w przystępny sposób. Jeśli tylko kontrahent odbierze przesyłkę i podejrzy dokument, system odnotuje to zdarzenie zapisując dodatkowe informacje uwiarygadniające fakt odebrania korespondencji.

Domyślna konfiguracja używa standardowej skrzynki pocztowej systemu BizIn. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby w konfiguracji podmiotu podać swój własny adres pocztowy i używać go do przesyłania faktur. Mamy do dyspozycji szereg parametrów  konfiguracyjnych (adres serwera poczty wychodzącej, port serwera poczty wychodzącej, login użytkownika poczty wychodzącej, hasło użytkownika poczty wychodzącej, pełny adres nadawcy), które pozwalają na użycie skrzynki pocztowej dowolnego dostępnego na rynku dostawcy.

Zarejestruj się już teraz i sprawdź jak wygląda praca w nowoczesnym i niezawodnym systemie do zarządzania firmą.

Więcej na temat jak wystawić fakturę i inne dokumenty znajdziesz klikając w linki poniżej:

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Polecam bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.

Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.

Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.

Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.

27 253
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc