Czy mogę wysyłać efaktury z własnego konta email?
W systemie Bizin można wysyłać dokumenty do naszych kontrahentów bezpośrednio z systemu. Domyślnie system korzysta z wbudowanej poczty i nie wymaga żadnej konfiguracji ze strony użytkownika. Jeśli natomiast chcemy do tego celu wykorzystać własną skrzynkę pocztową można wykonać konfigurację to umożliwiającą.
Aktywowanie własnej skrzynki pocztowej
Aby wykonać taką konfigurację należy przejść w systemie do miejsca: "Moje konto" -> "Konfiguracja". Następnie w grupie "Komunikacja" zaznaczamy "Wysyłaj dokumenty i informacje z własnej skrzynki pocztowej".

Po zaznaczeniu koniecznie należy wypełnić poniższe pola zaczynające się od SMTP. W zależności od dostawcy poczty parametry te różnią się. Najlepszą drogą dowiedzenia się jak prawidłowo wypełnić formularz jest kontakt z administratorem swojej poczty.
Poniżej przedstawiamy kilka najpopularniejszych skrzynek pocztowych wraz z ich konfiguracją do współpracy z zewnętrznym systemem pocztowym.
Konfiguracja poczty Gmail
W pierwszej kolejności logujemy się na swoją pocztę Gmail. Następnie wciskamy przycisk „Zarządzaj kontem Google”.
Następnie przechodzimy do zakładki Bezpieczeństwo
Włączamy weryfikację dwuetapową
Po włączeniu będzie można wejść do widoku: "Weryfikacja dwuetapowa", w którym na samym dole jest sekcja: "Hasła do aplikacji". Po kliknięciu na nią przechodzimy do widoku:
Klikamy w kolejności: "Wybierz aplikację" i wybieramy: "Poczta" a następnie: "Wybierz urządzenie" => Inna opcja i wpisujemy: "Bizin"
Po wciśnięciu przycisku: "WYGENERUJ" powinien pojawić się ekran, z którego przepisujemy hasło
Następnie logujemy się do swojego konta w systemie Bizin.pl. Wybieramy „Moje konto” -> „Konfiguracja” i w zakładce „Komunikacja” uzupełniamy informacje zgodnie z poniższym zdjęciem (w okienkach login i hasło użytkownika podajemy swój login i hasło uzyskane w poprzednik kroku.).
Konfiguracja poczty WP
Jeżeli pomimo poprawnej konfiguracji poczty dostajemy komunikat: Failed to authenticate on SMTP server with username moja_skrzynka_pocztowa@wp.pl using 2 possible authenticators należy sprawdzić czy nie jest wyłączony dostęp do skrzynki za pomocą programów pocztowych.
W tym celu należy wejść na stronę: https://poczta.wp.pl, wybrać zakładkę: "Opcję" a następnie w zakładce: "Ogólne" i grupie: "Programy pocztowe" włączyć opcje: "Dostęp przez IMAP"
- jak mogę dowiedzieć się czy e-faktura została odebrana?
- czy mogę wysłać e-fakturę na dwa adresy email?
- jakie dokumenty mogę wystawić przy pomocy programu BizIn?
- obsługa wielu firm jednym kontem użytkownika
- rejestry magazynowe
Opinie naszych klientów
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
46 587
zadowolonych
klientów
Opinie naszych klientów






Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!






Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.






Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.






System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.






Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.






Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
46 587
zadowolonych
klientów
