Załóż darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnować bez żadnych konsekwencji

Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań

Podsumowanie ostatnich zmian i nowości w systemie - wrzesień 2017

Nowe możliwości w narzędziu "Korespondencja z kontrahentem" W zakładce: prześlij dokument Wysyłanie plików pdf i oraz link jako opcje w zależności od zaznaczenia Dołączanie własnych załączników do maila w postaci pliku Nowe pole: "Wyślij kopię do mnie" Wydruk historii korespondencji W zakładce: ponaglenie do zapłaty Umożliwiono dołączenie do maila z ponagleniem załącznika z plikiem dokumentu w postaci pdf. Szablony dokumentów przychodowych Wreszcie doczekaliśmy się możliwości zmiany wyglądu dokumentów przychodowych. Od tej pory mamy do dyspozycji dwa szablony nagłówkowe oraz pięć szablonów listy pozycji. Można je zmieniać jak większość parametrów systemowych w ...

18:52 , 17 wrzesień 2017czytaj więcej

Podsumowanie ostatnich zmian i nowości w systemie - lipiec 2017

Waluta w produkcji W widoku dodawania i edycji produkcji dostępne jest teraz pole określające walutę w jakiej podana jest cena. Seryjne wysyłanie ponaglenia do zapłaty W narzędziu "Seryjna korespondencja z Kontrahentem" dodano wybór rodzaju przesłanego dokumentu: "dokument" i "ponaglenie do zapłaty" Narzędzie dostępne jest w rejestrze sprzedaży, po zaznaczeniu kilku dokumentów i kliknięciu przycisku "wyślij". Szybkie przełączanie pomiędzy dokumentami W widoku "Specyfikacja dokumentu" umieszczony został przełącznik umożliwiający szybkie wybranie następnego lub poprzedniego dokumentu. ...

08:16 Piątek, 07 lipiec 2017czytaj więcej

Nowe możliwości systemu - kwiecień 2017

Od ostatniej aktualizacji dodanych zostało sporo poprawek i nowych możliwości. Poniżej przedstawiamy najważniejsze. W konfiguratorze podmiotu: "moje konto -> Konfiguracja" dodany został nowy parametr umożliwiający dodanie własnej treści do ponaglenia do zapłaty. Parametr ten znajduje się w grupie: Dokumenty sprzedaży -> Inne parametry, Podczas sprzedawania towaru z magazynu do tej pory zawsze należało wpisywać ilość towaru w pole "Ile dodać". Teraz jeśli chcemy sprzedać cały aktualny stan danego asortymentu wystarczy podwójnie kliknąć myszką w dane pole, Dodane zostały nowe "Smart Tagi" dotyczące kwartałów, umożliwiające automatyczną podmianę fragmentów tekstu na dokumencie: {KWARTAŁ}, {KWARTAŁ_POP}, {KWARTAŁ_NAST}. Pełny ...

09:48 Piątek, 14 kwiecień 2017czytaj więcej
main_art_img limit_size

System BizIn gotowy na JPK

1 lipca 2016 r. weszły w życie nowe zasady kontroli podatkowej. Są to rewolucyjne zmiany dotyczące tworzenia i wysyłania danych podatkowych w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK do organów kontroli skarbowej. Objęły one obowiązkiem raportowania małe i średnie przedsiębiorstwa. Przepisy te nakładają na przedsiębiorców obowiązek udostępniania organom podatkowym ksiąg podatkowych oraz dowodów księgowych w postaci elektronicznej, zgodnej z formatem Jednolitego Pliku Kontrolnego. Musi on być przesyłany do 25 dnia miesiąca następującego po każdym kolejnym miesiącu. Więcej na temat formatów i możliwości eksportu w systemie BizIn pisaliśmy w artykule: Jednolity Plik Kontrolny ...

19:12 Sobota, 25 luty 2017czytaj więcej

Nowe funkcje - styczeń 2017

Ostatnio pojawiło się kilka nowych funkcjonalności w naszym systemie, o których nie pisaliśmy. Poniżej umieszczamy listę wraz z krótkim opisem. możliwość dodawania do zamówienia obok standardowego pola zamawiającego dodatkowych informacji o odbiorcy, poprawki w bibliotekach eksportu danych z systemu BizIn do: ENOVA, OPTIMA, INSERT, dodano w widoku "Rejestr kosztów" informację o typach pozycji występujących w poszczególnych dokumentach: magazyn, koszty, mieszane. Umożliwiono również filtrowanie znalezionych rekordów po tych typach, W wydruku rejestrów sprzedaży i kosztów do pliku pdf zmieniono prezentację danych ...

19:37 Czwartek, 26 styczeń 2017czytaj więcej

Nowe możliwości konfiguracji wydruku dokumentów sprzedaży

W systemie pojawiły się dwie nowe funkcje umożliwiające dostosowanie wydruku do własnych preferencji.

  • Przeliczanie na dokumentach w obcej walucie kwoty do zapłaty na PLN i prezentacja jej jako kwoty do zapłaty. Parametr: "Przeliczaj w dokumentach walutowych kwotę do zapłaty na PLN".
  • Parametr: "Grupuj na dokumentach sprzedaży pozycje magazynowe o tej samej nazwie".

Opis drugiej funkcjonalności dostępny jest w artykule: Grupowanie na fakturze towaru o tej samej nazwie. Zachęcamy do zapoznania się nim.

Dla przypomnienia podajemy miejsce w systemie, gdzie można dokonywać zmian wszystkich parametrów: moje konto -> konfiguracja -> Główne parametry podmiotu

18:31 Czwartek, 22 grudzień 2016czytaj więcej
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.

System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niwewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.

27 253
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc