Załóz darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnowac bez żadnych konsekwencji

Testuj oferte Premium
bez żadnych zobowiazan
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
main_art_img limit_size

RODO - Informacja o Twoich danych osobowych w BizIn.pl

Szanowny Kliencie, od dnia 25 maja 2018 r. zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO. W związku z tym, zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności oraz Regulamin usługi. Zależy nam, abyś miał kompletną wiedzę, a tym samym pełen komfort korzystania z systemu BizIn.pl. Dlatego prosimy Cię o zapoznanie się ze zmianami. Jednocześnie zapewniamy, że należycie dbamy o Twoją prywatność i w żaden sposób nie zwiększamy ...

17:53 Czwartek, 24 maj 2018czytaj więcej

Podsumowanie ostatnich zmian w systemie - kwiecień 2018

Dokumenty sprzedaży Nowe listy pozycji na dokumentach sprzedaży Dodany został nowy rodzaj listy pozycji na dokumentach sprzedaży. Wybór następuje w konfiguratorze dostępnym w miejscu: moje konto -> konfiguracja Uwaga. Zmiana szablonu ma wpływ jedynie na nowo wystawione dokumenty. Zmiana wielkości loga na dokumencie sprzedaży Teraz wielkość loga może być ustawiana w przedziale od 10 do 150 % ustawiając parametr o ...

08:19 Sobota, 14 kwiecień 2018czytaj więcej

Jak ewidencjonować faktury korygujące zakup

W praktyce, przedsiębiorcy bardzo często korygują swoje zakupy. Powodem może być zwykła pomyłka, zwrot niesprzedanego towaru lub trudne wcześniej do przewidzenia zdarzenia. Taki dokument ma wpływ na stan magazynowy w czasie oraz może korygować wartość towaru. System BizIn umożliwia wprowadzenie takich dokumentów i ewidencje zmian jakie one wnoszą. Wprowadzenie faktury korygującej zakup do systemu - krok po kroku W pierwszej kolejności powinniśmy odnaleźć fakturę zakupu, którą chcemy skorygować: Menu->Dokumenty kosztowe->Rejestr kosztów. Następnie po przejściu do widoku "Specyfikacja dokumentu", klikamy w przycisk "powiązania". ...

09:07 Piątek, 13 kwiecień 2018czytaj więcej

Podsumowanie ostatnich zmian i nowości w systemie - wrzesień 2017

Nowe możliwości w narzędziu "Korespondencja z kontrahentem" W zakładce: prześlij dokument Wysyłanie plików pdf i oraz link jako opcje w zależności od zaznaczenia Dołączanie własnych załączników do maila w postaci pliku Nowe pole: "Wyślij kopię do mnie" Wydruk historii korespondencji W zakładce: ponaglenie do zapłaty Umożliwiono dołączenie do maila z ponagleniem załącznika z plikiem dokumentu w postaci pdf. Szablony dokumentów przychodowych Wreszcie doczekaliśmy się możliwości zmiany wyglądu dokumentów przychodowych. Od tej pory mamy do dyspozycji dwa szablony nagłówkowe oraz pięć szablonów listy pozycji. Można je zmieniać jak większość parametrów systemowych w ...

18:52 , 17 wrzesień 2017czytaj więcej

Podsumowanie ostatnich zmian i nowości w systemie - lipiec 2017

Waluta w produkcji W widoku dodawania i edycji produkcji dostępne jest teraz pole określające walutę w jakiej podana jest cena. Seryjne wysyłanie ponaglenia do zapłaty W narzędziu "Seryjna korespondencja z Kontrahentem" dodano wybór rodzaju przesłanego dokumentu: "dokument" i "ponaglenie do zapłaty" Narzędzie dostępne jest w rejestrze sprzedaży, po zaznaczeniu kilku dokumentów i kliknięciu przycisku "wyślij". Szybkie przełączanie pomiędzy dokumentami W widoku "Specyfikacja dokumentu" umieszczony został przełącznik umożliwiający szybkie wybranie następnego lub poprzedniego dokumentu. ...

08:16 Piątek, 07 lipiec 2017czytaj więcej

Nowe możliwości systemu - kwiecień 2017

Od ostatniej aktualizacji dodanych zostało sporo poprawek i nowych możliwości. Poniżej przedstawiamy najważniejsze. W konfiguratorze podmiotu: "moje konto -> Konfiguracja" dodany został nowy parametr umożliwiający dodanie własnej treści do ponaglenia do zapłaty. Parametr ten znajduje się w grupie: Dokumenty sprzedaży -> Inne parametry, Podczas sprzedawania towaru z magazynu do tej pory zawsze należało wpisywać ilość towaru w pole "Ile dodać". Teraz jeśli chcemy sprzedać cały aktualny stan danego asortymentu wystarczy podwójnie kliknąć myszką w dane pole, Dodane zostały nowe "Smart Tagi" dotyczące kwartałów, umożliwiające automatyczną podmianę fragmentów tekstu na dokumencie: {KWARTAŁ}, {KWARTAŁ_POP}, {KWARTAŁ_NAST}. Pełny ...

09:48 Piątek, 14 kwiecień 2017czytaj więcej
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. ...
  11. 11

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

30 028
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc