Dzięki systemowi Bizin każdy przedsiębiorca, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności i sposobu rozliczania z Urzędem Skarbowym, może w prosty sposób wystawiać faktury online. Platforma umożliwia generowanie wszelkiego rodzaju dokumentów przychodowych w formie elektronicznej, które można wygodnie przesłać kontrahentowi, wpisując jedynie jego adres e-mail. Funkcja kreatora korespondencji sprawia, że obsługa faktur online staje się szybka i intuicyjna, pozwalając na efektywne zarządzanie sprzedażą online w dowolnym miejscu i czasie.
Zarządzanie firmą online – jak faktury online i system Bizin wspierają Twój biznes
System sprzedaży online Bizin to nie tylko narzędzie do wystawiania faktur online, ale także kompleksowe rozwiązanie wspierające zdalne zarządzanie firmą. Dzięki zaawansowanym funkcjom przedsiębiorcy mogą usprawnić procesy sprzedażowe, kontrolować przepływ dokumentów i lepiej organizować współpracę z kontrahentami. Elektroniczne faktury online pomagają zaoszczędzić czas i zmniejszyć koszty administracyjne, pozwalając skupić się na rozwijaniu kluczowych obszarów działalności. Bizin to nowoczesne wsparcie dla biznesu, które odpowiada na potrzeby firm działających w dynamicznie zmieniającym się środowisku.
Ramy prawne
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów, zarówno w przypadku faktur papierowych, jak i elektronicznych, przedsiębiorca musi zapewnić:
autentyczność pochodzenia faktury – to przedsiębiorca gwarantuje pewność, co do tożsamości obu stron transakcji figurujących na fakturze,
Przesłany dokument trafia do kontrahenta w formacie pdf, który w zależności od konfiguracji, może zostać zabezpieczony sumą kontrolną oraz może posiadać link (zakodowany w formacie QrCode) potwierdzający oryginalność dokumentu.
Program posiada również unikalną technologię rejestracji wyświetleń (odbioru) faktury online przez klienta. Pozwala ona jednoznacznie potwierdzić poprawność doręczenia. Jest to innowacyjna i całkowicie unikatowa funkcjonalność naszego systemu, która ogranicza konieczność drukowania faktur.
Zabezpieczenia
Suma kontrolna
Ta funkcjonalność umożliwia zabezpieczenie sprzedającego i jego klientów przed wykonaniem nieautoryzowanych zmian w w dokumentach.
Każda e-faktura wygenerowana w systemie BizIn (opcjonalnie - w zależności od konfiguracji), może zostać oznaczona specjalnym kodem generowanym na podstawie danych zawartych w dokumencie.
Zmiana dowolnego elementu powoduje wygenerowanie nowej sumy kontrolnej. Czytaj więcej.
QrCode potwierdzający autentyczność
Dzięki tej funkcjonalności w każdej chwili można potwierdzić autentyczność dokumentu jakim dysponujemy co zabezpiecza interesy wystawcy dokumentu oraz jego klienta. faktury z QrCode
QrCode umożliwiający dokonanie płatności bezpośrednio z aplikacji mobilnej banku
Wystawiając faktury w systemie Bizin, istnieje możliwość ułatwienia kontrahentom dokonywania płatności za pomocą QR kodu generowanego na fakturze. Takie oznaczenie może być automatycznie generowane na każdej fakturze, której formą płatności jest przelew bankowy. Wówczas wystarczy, że klient odczyta QR kod oznaczony „Opłać” za pomocą aplikacji mobilnej swojego banku.
Dezaktywacja omyłkowo przesłanej e-faktury
W sytuacjach awaryjnych zawsze możemy zdezaktywować przesłane faktury elektroniczne wciskając przycisk resetowania klucza. Uniemożliwi to ponowny odczyt dokumentu przez odbiorcę przesyłki.
Aby przesłać fakturę do naszego kontrahenta wystarczy w widoku edycji dokumentu najechać na ikonę "Korespondencja" i wybrać “Wyślij dokument”.
Spowoduje to wyświetlenie kreatora korespondencji, w którym należy podać jedynie adres e-mail na jaki ma zostać dostarczona przesyłka.
Domyślna konfiguracja używa standardowej skrzynki pocztowej systemu BizIn. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby w konfiguracji podmiotu podać swój własny adres pocztowy i używać go do przesyłania faktur. Mamy do dyspozycji szereg parametrów konfiguracyjnych (adres serwera poczty wychodzącej, port serwera poczty wychodzącej, login użytkownika poczty wychodzącej, hasło użytkownika poczty wychodzącej, pełny adres nadawcy), które pozwalają na użycie skrzynki pocztowej dowolnego dostępnego na rynku dostawcy.
Zarejestruj się już teraz i sprawdź jak wygląda praca w nowoczesnym i niezawodnym systemie do zarządzania firmą.
Więcej na temat jak wystawić fakturę i inne dokumenty znajdziesz klikając w linki poniżej:
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
48 648
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.