Jesteś właścicielem kilku firm i chciałbyś na bieżąco sprawować nad nimi kontrolę?
Program BizIn jest właśnie dla Ciebie!
Jednym kontem użytkownika można obsługiwać wiele firm.
Po zalogowaniu się na swoje konto w systemie BizIn istnieje możliwość przełączania się pomiędzy poszczególnymi, zarejestrowanymi przez użytkownika, podmiotami gospodarczymi. Funkcja ta jest bardzo przydatna dla biur rachunkowych, które mogą mieć wgląd do systemów swoich klientów.
Widok dostępu do firm z konta uprawnionego użytkownika
Można przełączać się do wybranych firm (klikając na wybraną firmę), bądź dodać nowy podmiot - firmę (naciskając przycisk "Dodaj nowy podmiot").
Więcej na temat możliwości systemu BizIn dowiesz się naciskając w linki podane poniżej:
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
50 151
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.