Promocja

Jak utworzyć nowe konto w systemie dla wspólnika bądź księgowej?

Zakładając konto firmowe w systemie BizIn możemy utworzyć dodatkowe konta dla użytkowników np. dla księgowej czy też dla pracownika z działu sprzedaży, ułatwi to nam sprawne zarządzanie firmą. 

Aby dodać nowe konto w systemie należy:

wybrać “Moje konto” -> “Użytkownicy” 

Naciskamy przycisk “Dodaj” i uzupełniamy dane nowego podmiotu po czym wciskamy przycisk “Zapisz”.  

Wybieramy typ konta jaki przypisujemy do nowego użytkownika  ​

Kolejną ważną czynnością jaką należy wykonać przy dodawaniu nowego użytkownika jest nadanie mu uprawnień do konta w zakładce “Uprawnienia”.  

W zakładce “Inne parametry” przypisujemy do użytkownika magazyn oraz oznaczenia dokumentów. 

Po uzupełnieniu wszystkich pól i nadaniu uprawnień wciskamy przycisk “Zapisz”.  

Nowo dodany użytkownik będzie widoczny w “Rejestrze uprawnionych użytkowników”

Opinie naszych klientów

36 251
zadowolonych
klientów

BizIn.pl