Jak dodać nowe zamówienie?

Zamówienie w systemie BizIn, dodajemy w “Menu/Zamówienia” -> “Dodaj zamówienie”

Dodawanie zamówienia odbywa się na podobnej zasadzie jak wystawianie Faktur

  • Wybieramy kontrahenta – możemy go dodać ze słownika, ręcznie lub wyszukać w GUS 
  • Numery i termin zamówienia - można skorzystać z automatu lub nadać je ręcznie 
  • Wybór waluty oraz możliwość dodania odwrotnego obciążenia 
  • Dodanie pozycji zamawianych z magazynu, wzorca usług lub uzupełnienie dowolnym wpisem jednorazowym 

Od typowego dokumentu sprzedaży, zamówienie różni się tym, że możemy określić jego status – aktywne / zamknięte


Po wystawieniu zamówienia, można wydrukować wypełnione zamówienie, dokument WZ, a także możemy go powiązać z dokumentem sprzedażowym.

Opinie
naszych klientów

32 769
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl