Propozycja

Dodawanie zamówień do dostawcy

07 czerwiec 2021, 12:43 Poniedziałek

System Bizin.pl otrzymał nową funkcjonalność, która umożliwia dodawanie zamówień do dostawcy, wysłanie  zamówienia bezpośrednio z systemu oraz proste dołączanie otrzymanych do niego otrzymanych dokumentów kosztowych. Wprowadzona nowość za na celu maksymalne uproszczenie procesu dokonywania zamówień oraz późniejszych rozliczeń.

Żeby dodać zamówienie do dostawcy należy przejść do „Zamówienia => Dodaj zamówienie => Zamówienie do dostawcy”, wybrać ze słownika dostawcę oraz wcisnąć przycisk „Dodaj”.


W widoku „Edycja dokumentu: Zamówienie do dostawcy” w polu „Lista pozycji” dodajemy do magazynu zamawiane towary, po czym wciskamy przycisk „Zapisz”.

Jeżeli chcemy wysłać zamówienie do dostawcy bezpośrednio z systemu wówczas wybieramy opcję „Korespondencja => Wyślij dokument”.  


W oknie „Korespondencja z Kontrahentem” w polu „Wiadomość” podajemy adres e-mail odbiorcy. Po uzupełnieniu wciskamy przycisk „Wyślij teraz”

Możemy również wydrukować dokonane zamówienie. W tym celu w edycji dokumentu wybieramy opcję "Drukuj".


Po otrzymaniu od dostawcy dokumentu kosztowego możemy go dodać bez pośrednio do zamówienia. W tym celu przechodzimy do zamówienia i wybieramy opcję „Powiązania”.


W oknie „Kreator wystawiania dokumentu powiązanego” uzupełniamy dane:

  • Typ – dokument kosztowy
  • Numer dokumentu – wpisujemy numer faktury kosztowej
  • Data wystawienia
  • Forma płatności 

Po uzupełnieniu wszystkich danych wciskamy „Wygeneruj nowy dokument powiązany”.

Zostaniemy przeniesieni do „Edycji dokumentu kosztowego”. Można tam dokonać jeszcze zmian w dokumencie. Jeżeli dokument jest poprawnie wystawiony wciskamy przycisk „Zakończ edycję”


Wystawiony dokument znajduje się w „Rejestrze kosztów” i oznaczony jest specjalną adnotacją.

Dodać zamówienie do dostawcy można również w „Rejestrze zamówień” wybierając „Dodaj nowe zamówienie => Zamówienie do dostawcy”

Opinie naszych klientów

40 714
zadowolonych
klientów

BizIn.pl