Wprowadzanie towaru na magazyn wiąże się z dodawaniem dokumentu kosztowego. Aby to zrobić należy najpierw przejść do menu "Dokumenty kosztowe" => "Wprowadź" i wypełnić podstawowe informacje o dokumencie zakupu.

Po kliknięciu przycisku "Dodaj" system przejdzie do widoku "Edycja dokumentu kosztowego", w którym można dodawać pozycje zakupowe.

Widok można podzielić na dwie grupy:
- Pierwsza to "Dane ogólne" o dokumencie (dostawca, numer dokumentu, daty itp.),
- Grupa druga to "Lista pozycji" na której powinny znaleźć się pozycje zakupowe z dodawanego dokumentu.
W celu dodania nowej pozycji z dokumentu kosztowego do systemu wystarczy kliknąć przycisk: "+ magazyn"

W tym miejscu można opisać przyjmowany towar poprzez nadanie mu:
- kategorii,
- nazwy,
- zakupionej ilości
- ceny
Dodatkowo, w zależności od konfiguracji podmiotu istnieje możliwość nadania takich parametrów jak: kod towaru czy numer seryjny.
Takie wpisanie pozycji wraz z pełnymi informacjami o dokumencie, dają nam ogromne możliwości późniejszego przeszukiwania oraz zarządzania stanami magazynowymi.
Uwaga!!
Aby umieścić wpisywaną pozycję z dokumentu zakupu w magazynie, należy w polu "Kategorie/typ" wybrać "Towar handlowy".