Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
Pytania i odpowiedzi
www.bizin.pl /Pytania-i-odpowiedzi

Jak mogę ewidencjonować koszty w mojej firmie?

Ewidencjonowanie kosztów prowadzenia działalności odbywa się w systemie BizIn podobnie jak ewidencjonowanie towarów w magazynie, czyli poprzez dodawanie dokumentów zakupowych.

Aby to zrobić należy najpierw przejść do menu Dokument koszt. -> Wprowadź oraz wpisać podstawowe informacje o dokumencie zakupu. Następnie, należy przejść do trybu dodawania pozycji w oknie "Edycja dokumentu kosztowego".
 

koszty add

Prezentacje dokumentu można podzielić na cztery grupy

  • Pierwsze dwie to informacje ogólne,
  • Grupa trzecia służy do dodawania pozycji. W tym miejscu możemy opisać koszt, poprzez nadanie mu: kategorii, nazwy, zakupionej ilości czy ceny. Dodatkowo, w zależności od konfiguracji podmiotu, mamy możliwość nadania takich parametrów jak kod towaru czy numer seryjny.
  • Czwarta grupa listuje nam pozycje już wpisane.

Dodawanie odbywa się poprzez podanie informacji do pól w grupie trzeciej (Nowa pozycja) i wciśnięciu przycisku "Dodaj pozycję". Powtarzanie tej czynności wielokrotnie daje możliwość dodania wszystkich pozycji z dokumentu zakupu do rejestru kosztów prowadzenia działalności.

Uwaga!!

  • Aby poprawnie dodać koszt do rejestru, należy w polu "Kategorie/typ" wybrać "Koszt prowadzenia działalności"
  • Dostęp do wszystkich kosztów działalności jakie są przypisane do naszej firmy, można wyszukać w menu: Firma -> Koszty działalności
  • Jednym dokumentem kosztowym można wprowadzać zarówno towar handlowy do magazynu jak i pozycje do rejestru kosztów prowadzenia działalności

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.

Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.

System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.

Polecam bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

26 143
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc