Jak mogę ewidencjonować koszty w mojej firmie?

Ewidencjonowanie kosztów prowadzenia działalności odbywa się w systemie BizIn podobnie jak ewidencjonowanie towarów w magazynie, czyli poprzez dodawanie dokumentów zakupowych.

Aby to zrobić należy najpierw przejść do “Menu/Dokumenty kosztowe” -> “Wprowadź”, wybrać dostawcę oraz wpisać podstawowe informacje o dokumencie zakupu takie jak nr dokumentu, forma płatności czy waluta. Następnie wcisnąć przycisk "Dodaj".

Następnie, należy przejść do trybu dodawania pozycji w oknie "Edycja dokumentu kosztowego", poprzez wciśnięcie przycisku “Nowa pozycja”. 

W trybie widoku “Nowa pozycja kosztowa” wybieramy tryb kosztu jako “Koszt prowadzenia działalności” oraz podajemy kategorię kosztu, nazwę, ilość i cenę. Następnie klikamy “Dodaj i zamknij okno”


Lista wszystkich kosztów prowadzenia działalności dostępna jest w “Menu/Firma” -> “Koszty prowadzenia działalności”.  

Opinie
naszych klientów

33 387
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl