Załóz darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnowac bez żadnych konsekwencji

Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
Pytania i odpowiedzi
www.bizin.pl /Pytania-i-odpowiedzi

Jak mogę ewidencjonować koszty w mojej firmie?

Ewidencjonowanie kosztów prowadzenia działalności odbywa się w systemie BizIn podobnie jak ewidencjonowanie towarów w magazynie, czyli poprzez dodawanie dokumentów zakupowych.

Aby to zrobić należy najpierw przejść do menu Dokument koszt. -> Wprowadź oraz wpisać podstawowe informacje o dokumencie zakupu. Następnie, należy przejść do trybu dodawania pozycji w oknie "Edycja dokumentu kosztowego".
 

koszty add

Prezentacje dokumentu można podzielić na cztery grupy

  • Pierwsze dwie to informacje ogólne,
  • Grupa trzecia służy do dodawania pozycji. W tym miejscu możemy opisać koszt, poprzez nadanie mu: kategorii, nazwy, zakupionej ilości czy ceny. Dodatkowo, w zależności od konfiguracji podmiotu, mamy możliwość nadania takich parametrów jak kod towaru czy numer seryjny.
  • Czwarta grupa listuje nam pozycje już wpisane.

Dodawanie odbywa się poprzez podanie informacji do pól w grupie trzeciej (Nowa pozycja) i wciśnięciu przycisku "Dodaj pozycję". Powtarzanie tej czynności wielokrotnie daje możliwość dodania wszystkich pozycji z dokumentu zakupu do rejestru kosztów prowadzenia działalności.

Uwaga!!

  • Aby poprawnie dodać koszt do rejestru, należy w polu "Kategorie/typ" wybrać "Koszt prowadzenia działalności"
  • Dostęp do wszystkich kosztów działalności jakie są przypisane do naszej firmy, można wyszukać w menu: Firma -> Koszty działalności
  • Jednym dokumentem kosztowym można wprowadzać zarówno towar handlowy do magazynu jak i pozycje do rejestru kosztów prowadzenia działalności

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niwewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.

System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.

29 477
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc