Czy mogę ewidencjonować na magazynie towar według numerów partii (PN)?
Ewidencjonowanie towaru na magazynie w systemie BizIn, daje możliwość nie tylko rejestrowania ceny zakupu, ilości zakupu czy dostawcy, ale umożliwia również opisywanie towaru według:
- Kategorii towaru
- Numeru partii (PN - product number)
- Numeru seryjny (SN - serial number)
Konfiguracja
Aby system mógł poprawnie ewidencjonować numery partii, musimy w parametrach konfiguracyjnych podmiotu w
“Moje konto” => “Konfiguracja” zakładka “Rejestr magazynowy” zaznaczyć opcję "Umożliwiaj przypisywanie kodów towaru [PN]"

Dodawanie kodów PN
Aby dodać kod PN do wybranego towaru należy:
- wybrać “Menu/Magazyn” => “Stany magazynowe”
- wybrać z listy towar, któremu chcemy nadać kod PN
- w oknie "Metryka", wcisnąć przycisk "Numery SN i PN"
4. w polu "Kod produktu" wpisać numer PN i wcisnąć przycisk "Zapisz zmiany"
Od tej pory do naszego towaru będzie przypisany kod PN.
Dodawanie towaru z przypisanym kodem towaru
Dodawanie towaru z kodem PN odbywa się, poprzez wpisanie kodu podczas tworzenia dokumentu kosztowego w oknie “Nowa pozycja kosztowa”.
Wyszukiwanie towaru w magazynie po kodzie towaru
Aby wyszukać towar po kodzie PN należy:
- wejść w “Menu/Magazyn” => “Stany magazynowe”
- w parametrach wyszukiwania zmienić na "Szukaj w kodach towaru PN"
3. w polu "Szukaj" należy podać kod PN towaru i wybrać opcję "Szukaj w kodach towaru (PN)", a następnie wcisnąć przycisk "Szukaj".
Umieszczanie kodu PN i EAN na dokumentach sprzedaży
BizIn umożliwia również umieszczenie kodów PN i EAN na dokumentach sprzedaży. Żeby to zrobić należy przejść do „moje konto” => „konfiguracja” i zaznaczyć opcję „Umieszczaj kody PN i EAN na dokumencie sprzedaży”.
Istnieje także możliwość włączenia tego parametru bezpośrednio podczas wystawiania dokumentu sprzedaży. Będąc w widoku „Edycja dokumentu: Faktura” wybieramy zakładkę „Wygląd” i w polu „Zaawansowane parametry” wciskamy „Zmień”.
Następnie zaznaczamy opcję „Umieszczaj kody PN i EAN na dokumencie sprzedaży”.
Zobacz także
Tagi artykułu
Opinie naszych klientów
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
46 588
zadowolonych
klientów
Zobacz także
Tagi artykułu
Opinie naszych klientów






Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.






Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.






Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!






Profesjonalny system. Szczerze polecam.






System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.






Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
46 588
zadowolonych
klientów
