Jak dodać notatkę o kontrahencie?

W systemie BizIn możemy stworzyć własną bazę kontrahentów, która ułatwi nam wystawianie lub wprowadzanie dokumentów do systemu oszczędzając nasz czas. Jedną z istniejących możliwości podczas wprowadzania  i edytowania danych kontrahenta jest przypisywanie do niego notatek. W treści możemy zawrzeć istotne dla nas wiadomości, np. o sposobie wystawiania rachunku na początku bądź pod koniec miesiąca itp.

Aby wpisać notatkę przy danym kontrahencie należy:

  • wybrać “Menu/Słowniki” -> “Kontrahenci”  
  • wybrać interesującego nas kontrahenta . Po wyborze pojawi się okno z informacjami o danym kontrahencie  

  • wybieramy zakładkę “notatki”, następnie przycisk "Dodaj nową notatkę” 

Pojawi się wówczas okienko, gdzie możemy wpisać własne notatki o wybranym kontrahencie. Przykładowo będzie to notatka: "Opieka informatyczna 100 zł co miesiąc do 12.2018 r. Faktura VAT wystawiana z góry 10-tego każdego miesiąca".  

Pod wpisaniu notatki wciskamy przycisk “Zapisz nową notatkę”.  

Zapisana informacja pojawia się na stronie startowej systemu BizIn.

Przydatne linki:

Opinie
naszych klientów

34 011
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl