Promocja

Jak dodać notatkę o kontrahencie?

W systemie BizIn możemy stworzyć własną bazę kontrahentów, która ułatwi nam wystawianie lub wprowadzanie dokumentów do systemu oszczędzając nasz czas. Jedną z istniejących możliwości podczas wprowadzania  i edytowania danych kontrahenta jest przypisywanie do niego notatek. W treści możemy zawrzeć istotne dla nas wiadomości, np. o sposobie wystawiania rachunku na początku bądź pod koniec miesiąca itp.

Aby wpisać notatkę przy danym kontrahencie należy:

  • wybrać “Menu/Słowniki” -> “Kontrahenci”  
  • wybrać interesującego nas kontrahenta . Po wyborze pojawi się okno z informacjami o danym kontrahencie  

  • wybieramy zakładkę “notatki”, następnie przycisk "Dodaj nową notatkę” 

Pojawi się wówczas okienko, gdzie możemy wpisać własne notatki o wybranym kontrahencie. Przykładowo będzie to notatka: "Opieka informatyczna 100 zł co miesiąc do 12.2018 r. Faktura VAT wystawiana z góry 10-tego każdego miesiąca".  

Pod wpisaniu notatki wciskamy przycisk “Zapisz nową notatkę”.  

Zapisana informacja pojawia się na stronie startowej systemu BizIn.

Przydatne linki:

Opinie naszych klientów

36 251
zadowolonych
klientów

BizIn.pl