Jak dodać typ płatności?

Konfigurując konto firmowe w systemie BizIn możemy stworzyć własny rejestr form płatności, który ułatwi nam sprawne wystawianie i wprowadzanie dokumentów. 

Należy wybrać “Moje konto” -> “Słowniki” -> “Typ płatności”.  

Aby dodać nowy typ płatności wciskamy przycisk “Dodaj nowy typ”

W oknie “Dodawanie nowego typu płatności” podajemy nazwę i wciskamy przycisk “Dodaj”

Formę płatności możemy definiować również:

  • przy wystawianiu dokumentu sprzedaży
  • w bloku "Dane uzupełniające" rozwijamy okienko "forma płatności" i wybieramy preferowaną przez nas formę. Następnie przyciskamy przycisk "Dodaj".​

  • przy wprowadzaniu dokumentów do systemu (odbywa się tak samo jak przy wystawianiu dokumentu, opis powyżej)
  • przy wprowadzaniu danych Nowego kontrahenta 
  • "Menu/Słowniki"->"Kontrahenci"->"Dodaj", w bloku "Dane uzupełniające" wybieramy formę płatności dla danego kontrahenta usprawniając tym samym pracę przy wystawianiu lub wprowadzaniu dokumentów w systemie. 

Opinie
naszych klientów

33 948
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl