Propozycja

Jak dodać typ płatności?

Konfigurując konto firmowe w systemie BizIn możemy stworzyć własny rejestr form płatności, który ułatwi nam sprawne wystawianie i wprowadzanie dokumentów. 

Należy wybrać “Moje konto” -> “Słowniki” -> “Typ płatności”.  

Aby dodać nowy typ płatności wciskamy przycisk “Dodaj nowy typ”

W oknie “Dodawanie nowego typu płatności” podajemy nazwę i wciskamy przycisk “Dodaj”

Formę płatności możemy definiować również:

  • przy wystawianiu dokumentu sprzedaży
  • w bloku "Dane uzupełniające" rozwijamy okienko "forma płatności" i wybieramy preferowaną przez nas formę. Następnie przyciskamy przycisk "Dodaj".​

  • przy wprowadzaniu dokumentów do systemu (odbywa się tak samo jak przy wystawianiu dokumentu, opis powyżej)
  • przy wprowadzaniu danych Nowego kontrahenta 
  • "Menu/Słowniki"->"Kontrahenci"->"Dodaj", w bloku "Dane uzupełniające" wybieramy formę płatności dla danego kontrahenta usprawniając tym samym pracę przy wystawianiu lub wprowadzaniu dokumentów w systemie. 

Opinie naszych klientów

48 265
zadowolonych
klientów

BizIn.pl