Czy mogę ewidencjonować na magazynie towar według numerów seryjnych (SN)?
Ewidencjonowanie towaru na magazynie w systemie Bizin, daje możliwość nie tylko rejestrowania ceny zakupu, ilości zakupu czy dostawcy, ale umożliwia również opisywanie towaru według:
Aby system mógł poprawnie ewidencjonować numery seryjne, należy w parametrach konfiguracyjnych podmiotu “Moje konto” -> “Konfiguracja” w zakładce “Magazyn => Oznaczenia towaru” zaznaczyć opcję "Umożliwiaj przypisywanie kodów towaru [SN]"
Dodawanie kodu SN do towaru
Aby dodać kod SN do wybranego towaru należy:
wybrać “Menu/Magazyn” -> “Stany magazynowe”
wybrać z listy towar, któremu chcemy nadać kod SN
w oknie “Metryka” wcisnąć przycisk "Kody GTU, PN / SKU, EAN i SN"
w polu "Numer(y) seryjne" wpisać numer SN i wcisnąć przycisk "Zapisz zmiany"
Od tej pory do naszego towaru będzie przypisany kod SN.
Aby włączyć tryb wielokrotny, w którym każdy egzemplarz danego towaru posiada numer SN, należy w oknie dodawania kodów PN i SN, wcisnąć przycisk “Przełącz na tryb wielokrotnych SN”.
Włączony tryb wielokrotnych SN
Wyszukiwanie towaru w magazynie po numerze seryjnym
Aby wyszukać towar po kodzie SN należy:
wejść w “Menu/Magazyn” -> “Stany magazynowe”
w parametrach wyszukiwania zmienić na "Szukaj w numerach seryjnych SN"
w polu "Szukaj" należy podać kod SN towaru bądź 3 kolejne cyfry kodu i wcisnąć przycisk “Szukaj”.
Umieszczanie kodu SN na dokumentach sprzedaży i zamówieniach
Bizin umożliwia również umieszczenie numerów seryjnych na dokumentach sprzedaży i zamówieniach. Żeby to zrobić należy przejść do „moje konto” => „konfiguracja” i w zależności od dokumentu zaznaczyć opcję „Umieszczaj kody SN na dokumencie sprzedaży” lub „Umieszczaj kody SN na dokumencie zamówienia”.
Istnieje także możliwość włączenia tego parametru bezpośrednio podczas wystawiania dokumentu sprzedaży. Będąc w widoku „Edycja dokumentu: Faktura” wybieramy zakładkę „Wygląd” i w polu „Zaawansowane parametry” wciskamy „Zmień”.
Następnie zaznaczamy opcję „Umieszczaj kody SN na dokumencie sprzedaży”.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
49 991
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.