Załóz darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnowac bez żadnych konsekwencji

Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj ofertę Premium
bez zadnych zobowiazań

Kilka powodów, dla których warto założyć konto

main_art_img

Od przedsiębiorców

Stworzony przez przedsiębiorców dla przedsiębiorców system BizIn.pl, to przede wszystkim nowoczesne narzędzie mające na celu ułatwienie pracy właścicielom firm, a tym samym zoptymalizowanie poświęcanego ich czasu do maksimum, przy zastosowaniu szeregu prostych rozwiązań, dających możliwość kontroli całego przedsiębiorstwa przez 24 godziny na dobę.

Założenia

Cele powstania systemu BizIn zawsze były te same i skupiały się na trzech głównych obszarach:

Sukces

Wciąż rosnąca liczba zadowolonych użytkowników systemu BizIn.pl, utwierdza nas w przekonaniu, że podstawowe tezy powstania, zostały już spełnione. 

Najważniejsze cechy charakteryzujące system BizIn.pl

  • brak potrzeby instalowania na komputerze systemu BizIn - wystarczy dowolna nowoczesna przeglądarka www (Mozilla Firefox, Chrome, Opera, IE itd.)
  • dodawanie własnej reklamy na wydruku faktury
  • obsługa wielu firm jednym kontem użytkownika
  • obsługa jednej firmy przez kilku użytkowników
  • prosta i czytelna kontrola wydatków i kosztów w firmie
  • system jednej, przejrzystej listy ze wskazaniem terminu zapłaty, dający dokładną kontrolę należności i zobowiązań
  • możliwość ewidencjonowania kosztów firmy (środki trwałe, koszty prowadzenia działalności)
  • rozbudowany system analiz finansowych zarówno całej firmy, jak i dostawców czy odbiorców
  • szybkie i niezwykle intuicyjne wystawianie dokumentów (faktur, rachunków, kp itp.)
  • zapis faktur i innych dokumentów przychodowych, generowanych przez system BizIn, w formacie XML
  • zestawienie dokumentów przychodowych w formacie CSV, pozwalającym między innymi na obróbkę danych w arkuszach kalkulacyjnych, np. Excel
  • niezmienny wygląd wszystkich wystawianych dokumentów, dzięki generowaniu ich do plików PDF
  • generowanie dokumentów JPK (Jednolity Plik Kontrolny) niezbędnych podczas e-kontroli
  • możliwość eksportowania zarówno rejestru VAT do programów księgowych (m.in: system ERP OPTIMA, systemy InsERT) jak i rejestru kontrahentów do pliku (Moje konto=>Eksport danych)
  • dowolnie edytowalny wzornik usług usprawniający wystawianie typowych faktur
  • ewidencja i wyszukiwanie po numerach seryjnych, numerach produktu (PN) oraz rodzajowe porządkowanie pozycji magazynowych według grup tworzonych przez użytkownika składają się na obszerny rejestr magazynowy
  • opcja sprzedaży towaru przy pomocy czytnika kodów kreskowych
  • możliwość grupowania wielu pozycji z magazynu (produkcja) do jednej i umieszczenie jej na fakturze jako jednego wpisu
  • rozbudowany rejestr kontrahentów, umożliwiający przypisywanie do każdego kontrahenta wielu dodatkowych informacji oraz notatek ułatwiających ich identyfikację
  • możliwość prowadzenia oddzielnego rejestru odbiorców towarów lub usług przypisanych do konkretnego kontrahenta
  • szybka identyfikacja pochodzenia i sprzedaży towaru, dzięki przypisywaniu konkretnego towaru na magazynie do odpowiedniego dostawcy lub nabywcy
  • drukowanie remanentów, dokumentów WZ (wydanie zewnętrzne) oraz dokumentów PZ (przyjęcie zewnętrzne)
  • zaawansowane przeszukiwanie bieżących towarów na magazynie jak i towarów sprzedanych
  • możliwość wykonania importu stanów magazynowych z poprzedniego programu

To tylko niewielka część możliwości systemu. W celu poznania wszystkich zachęcamy do odwiedzenia działów: "Pełna lista funkcjonalności", "Pytania i odpowiedzi" i "Nowości".

Wybierz jeden z dostępnych pakietów, zarejestruj się i sprawdź jak wygląda praca w nowoczesnym i niezawodnym systemie do zarządzania firmą.

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Polecam bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)

Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

31 796
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc