Załóz darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnowac bez żadnych konsekwencji

Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj ofertę Premium
bez zadnych zobowiazań
Pełna lista funkcjonalności
www.bizin.pl /Pelna-lista-funkcjonalnosci

Nowa funkcjonalność zarządzania uprawnieniami użytkowników

W systemie BizIn pojawiła się nowa funkcjonalność umożliwiająca właścicielom firm zarządzanie uprawnieniami swoich pracowników. Od tej chwili każde konto użytkowników pomocniczych może być oddzielnie konfigurowane.

Zakres opcji

W chwili obecnej można zarządzać następującymi obszarami funkcjonalnymi naszego systemu:

  • dokumenty sprzedaży
  • zamówienia
  • dokumenty kosztowe
  • produkcja
  • środki trwałe
  • koszty prowadzenia działalności gospodarczej
  • rejestr kontrahentów - notatki
  • analizy i statystyki podmiotu
  • dostęp do ustawień podmiotu

Jak skonfigurować

Konfigurator znajduje się w systemie w miejscu: moje konto -> Użytkownicy -> Edycja szczegółowych uprawnień użytkownika

userPermissions

Lista ta będzie w przyszłości rozszerzana i docelowo będzie obejmowała większość funkcji systemu BizIn.

Przypominamy również, że konfigurator został udostępniony w wersji testowej. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu prosimy o kontakt.

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.

Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.

Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.

Polecam bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)

Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.

33 019
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...