Nowa funkcjonalność zarządzania uprawnieniami użytkowników

W systemie BizIn pojawiła się nowa funkcjonalność umożliwiająca właścicielom firm zarządzanie uprawnieniami swoich pracowników. Od tej chwili każde konto użytkowników pomocniczych może być oddzielnie konfigurowane.

Zakres opcji

W chwili obecnej można zarządzać następującymi obszarami funkcjonalnymi naszego systemu:

  • dokumenty sprzedaży
  • zamówienia
  • dokumenty kosztowe
  • produkcja
  • środki trwałe
  • koszty prowadzenia działalności gospodarczej
  • rejestr kontrahentów - notatki
  • analizy i statystyki podmiotu
  • dostęp do ustawień podmiotu

Jak skonfigurować

Konfigurator znajduje się w systemie w miejscu: moje konto -> Użytkownicy -> Edycja szczegółowych uprawnień użytkownika

userPermissions

Lista ta będzie w przyszłości rozszerzana i docelowo będzie obejmowała większość funkcji systemu BizIn.

Przypominamy również, że konfigurator został udostępniony w wersji testowej. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu prosimy o kontakt.

Opinie
naszych klientów

32 769
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl