W praktyce, przedsiębiorcy bardzo często korygują swoje zakupy. Powodem może być zwykła pomyłka, zwrot niesprzedanego towaru lub trudne wcześniej do przewidzenia zdarzenia. Taki dokument ma wpływ na stan magazynowy w czasie oraz może korygować wartość towaru.
System BizIn umożliwia wprowadzenie takich dokumentów i ewidencje zmian jakie one wnoszą.
Wprowadzenie faktury korygującej zakup do systemu - krok po kroku
W pierwszej kolejności powinniśmy odnaleźć fakturę zakupu, którą chcemy skorygować: "Menu" -> "Dokumenty kosztowe" -> "Rejestr kosztów". Następnie po przejściu do widoku "Specyfikacja dokumentu", klikamy w przycisk "powiązania".
Wyświetli się okno: "kreator wystawiania korekty", w którym należy wypełnić pola zgodnie otrzymanym dokumentem
Po kliknięciu przycisku "Wygeneruj nowy dokument powiązany" pojawi nam się widok edycji dokumentu, w którym możemy zmieniać poszczególne pozycje na dokumencie klikając w ikonki edycji.
Po kliknięciu w ikonkę powinien pojawić się widok: "Korekta zakupionej pozycji", w którym możemy edytować ilość, stawkę oraz ceny.
W prezentowanym przykładzie zmianie uległa ilość z 10 sztuk na 5. Oznacza to, korektę o -5 na magazynie. System automatycznie wyliczy wszystkie niezbędne wartości i po zapisaniu formularza dokument będzie skorygowany, a stan na magazynie pomniejszony o 5 sztuk.
Widok magazynu po wprowadzeniu dokumentu:
Najlepszy program do fakturowania!
- Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
- Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
- Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
- Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Zobacz także
Tagi artykułu
Opinie naszych klientów






Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.






Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!






Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.






Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)






Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.






Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
46 588
zadowolonych
klientów
