Integracja z BaseLinker.com

BaseLinker.com to system do wystawiania i zarządzania z jednego miejsca wieloma aukcjiami jednocześnie w różnych serwisach: Allegro, Amazon czy eBay. Dzięki naszej integracji można szybko przenieść do rejestru sprzedaży dokumenty  zamówień i faktur z wygenerowanych w systemie BaseLinker.com plików XML.

Eksport faktur z BaseLinker.com w formacie XML

Żeby wykonać eksport faktur lub zamówień z systemu BaseLinker.com w pierwszej kolejności należy zalogować się na swoje konto. Po poprawnej autoryzacji w bocznym menu przechodzimy do miejsca "Manager Zamówień" => "Faktury".

Z górnego menu wybieramy "Rejestr sprzedaży".  

Zostajemy przeniesieni do okna "Rejestr sprzedaży - Faktury". W oknie tym mamy do wyboru kilka opcji eksportu faktur takich jak:

  • Rodzaj daty - data wystawienia faktur lub data sprzedaży
  • Zakres dat - od kiedy do kiedy mają zostać wyeksportowane faktury
  • Seria numeracji - domyślna dla faktur lub korekt
  • NIP - wszystkie faktury, faktury z podanym NIPEM lub faktury bez NIPU
  • Waluta - w jakiej walucie mają zostać wyeksportowane faktury
  • Kraj (kod) - kodu kraju w jakim języku mają zostać wyeksportowane faktury

W następnym polu "Format eksportu" wybieramy XML, wciskamy przycisk "Generuj" i zapisujemy plik na komputerze.

Import dokumentów do systemu BizIn

Aby dokonać importu dokumentów należy z bocznego menu wybrać „Sprzedaż/wystaw dokument”, a następnie przejść do zakładki „Import z pliku” gdzie wskazujemy plik w formacie XML zapisany na komputerze.

Jeżeli dokument został poprawnie wgrany, zostaniemy przeniesieni do nowego okna „Import dokumentów do rejestru sprzedaży”.


 

Informacje o pliku

Podany jest format oraz ilość importowanych dokumentów.

Opcje importu

W tym oknie możemy wybrać różne ustawienia dotyczące importu naszych dokumentów. Możemy wybrać format do jakiego mają zostać zaimportowane dokumenty (faktura, pro forma, paragon). Jeżeli nasz kontrahent posiada VAT-UE to zaznaczając opcję „Odwrotne obciążenie” do każdego dokumentu zostanie dodana odpowiednia adnotacja o zastosowaniu procedury odwrotnego obciążenia.
Możemy tu także wybrać sposób numeracji dokumentów - numeracja zgodna z dokumentem źródłowym lub automatyczna numeracja. Do wyboru jest również data – zgodna z dokumentem lub import z dniem dzisiejszym. W polu dodatkowe parametry możemy zachować płatność, która została wystawiona na dokumentach lub zdefiniować nową np. płatność gotówką lub przelewem. Do wyboru jest również język w jakim mają zostać zaimportowane dokumenty.

  • Polski
  • Polsko-Angielski
  • Angielski
  • Polsko – [automat] – system sam zdefiniuje język w jakim został wystawiony dokument
  • [automat]  


Lista znalezionych dokumentów

Wyszczególnione są tu wszystkie dokumenty oraz waluta w jakiej zostały wystawione. Możemy tu również odznaczyć dokumenty których nie chcemy dodać do systemu.

Po wyborze wszystkich ustawień wciskamy przycisk „Importuj zaznaczone dokumenty”.


Po prawidłowo wykonanym imporcie dokumenty zostaną dodane do rejestru sprzedaży z odpowiednimi oznaczeniami waluty, języka i terminu płatności.

Opinie
naszych klientów

33 093
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl