Zalóz darmowe konto w kilka sekund!
Po zakonczeniu testów mozesz zrezygnowac bez zadnych konsekwencji

Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
Niezbędnik przedsiębiorcy
www.bizin.pl /Niezbednik-przedsiebiorcy

System BizIn gotowy na JPK

19:12 Sobota, 25 luty 2017
main_art_img

1 lipca 2016 r. weszły w życie nowe zasady kontroli podatkowej. Są to rewolucyjne zmiany dotyczące tworzenia i wysyłania danych podatkowych w formacie Jednolitego Pliku Kontrolnego JPK do organów kontroli skarbowej. Objęły one obowiązkiem raportowania małe i średnie przedsiębiorstwa.

Przepisy te nakładają na przedsiębiorców obowiązek udostępniania organom podatkowym ksiąg podatkowych oraz dowodów księgowych w postaci elektronicznej, zgodnej z formatem Jednolitego Pliku Kontrolnego. Musi on być przesyłany do 25 dnia miesiąca następującego po każdym kolejnym miesiącu.

Więcej na temat formatów i możliwości eksportu w systemie BizIn pisaliśmy w artykule: Jednolity Plik Kontrolny (JPK_VAT)

Mikroprzedsiębiorcy a JPK

Zgodnie z art. 104 Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej mikroprzedsiębiorcą jest przedsiębiorca, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych spełnił łącznie dwa warunki:

  • zatrudniał średniorocznie mniej niż 10 pracowników,
  • osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 2 milionów euro

W odniesieniu do składania informacji JPK przez mikroprzedsiębiorców ustawodawca przewidział okres przejściowy.

Obowiązek przesyłania danych w formie plików JPK powstanie:

  • ewidencje VAT (plik JPK-VAT) miesięcznie bez wezwania organu podatkowego: od 1 stycznia 2018 r.
  • dane do e-kontroli (wszystkie pliki JPK) na wezwanie organów podatkowych: od 1 lipca 2018 r.

Wdrożenie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK) jest poważnym wyzwaniem, z którym większość przedsiębiorców będzie musiała się zmierzyć w 2017 r. lub 2018 r. w zależności od wielkości podmiotu.

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Polecam bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)

System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niwewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

28 198
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc