System BizIn został wyposażony w nową funkcjonalność która umożliwia tworzenie własnego rejestru opakowań, a także dodawanie opakowań do dokumentów kosztowych oraz możliwość analizowania ilości nabytych opakowań.
Funkcjonalność powstała z myślą o klientach którzy muszą dokonać rejestracji w BDO i w swojej działalności:
wytwarzają odpady i prowadzą ewidencję odpadów,
wprowadzają na rynek produkty w opakowaniach, pojazdy, oleje, smary, opony, baterie bądź akumulatory, a także sprzęt elektryczny i elektroniczny,
są producentami, importerami i wewnątrzwspólnotowymi nabywcami opakowań.
Nowa funkcjonalność dostępna jest tylko w abonamencie „Premium”.
Żeby stworzyć własny rejestr opakowań w systemie przechodzimy do „Moje konto => Słowniki => Opakowania”.
Następnie wciskamy przycisk „Dodaj nowy typ opakowania”.
W oknie „Dodawanie nowego typu opakowania” uzupełniamy nazwę opakowania oraz podajemy jego jednostkę miary. Po uzupełnieniu wszystkich danych wciskamy przycisk „Dodaj”.
Nowy typ opakowań został dodany do systemu.
Dodawanie opakowań do dokumentów kosztowych
Oprócz tworzenia rejestrów BizIn pozwala również na dodawanie opakowań w dokumentach kosztowych. Aby to zrobić podczas dodawania nowego dokumentu w oknie „Edycja dokumentu kosztowego” należy przejść do zakładki „Opakowania”.
Następnie należy wcisnąć przycisk „dodaj opakowanie”.
W wyświetlonym oknie wybieramy rodzaj opakowania, ilość i wciskamy przycisk „Tak”.
Po poprawnym dodaniu opakowania, w rejestrze kosztów pod numerem dokumentu będzie widoczna ikona informująca o dodaniu opakowania do utworzonego dokumentu kosztowego.
Również w widoku „Specyfikacja dokumentu kosztowego” w polu „Informacja o dokumencie” będzie widniała informacja do dodaniu opakowania do dokumentu.
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
System BizIn daje również możliwość analizy ilości zakupionych opakowań. W tym celu z bocznego menu wybieramy „Analizy i statystyki”, a następnie „Raporty”.
W polu „Zakres analizy” wybieramy typ analizy „BDO-zakup” oraz podajemy okres czasu dla którego chcemy dokonać analizę po czym wciskamy przycisk „Szukaj”. Możemy również dokonać analizy kupionych opakowań od konkretnego kontrahenta.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
48 458
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.