Nowa funkcjonalność - Obsługa płatności częściowych
29 lipiec 2019, 14:02 Poniedziałek
W systemie BizIn pojawiła się nowa funkcjonalność umożliwiająca dokonywanie płatności częściowych dla dokumentów sprzedażowych i zakupowych.
Płatności częściowe dokonywane są, gdy odbiorca nie posiada wystarczających środków pieniężnych na rozliczenie faktury w całości lub istnieje spór dotyczący jakiejś pozycji na fakturze. W takiej sytuacji faktura może być rozliczona częściowo poprzez wpłatę części sumy gotówką lub na rachunek bankowy sprzedawcy.
Funkcjonalność ta jest dostępna dla wszystkich użytkowników systemu, jednakże jeżeli posiadasz konto założone przed 16.11.2019 musisz skorzystać ze specjalnego konwertera płatności. Więcej informacji o tym jak to zrobić przeczytasz tutaj.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
50 151
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.