System BizIn umożliwia prowadzenie oddzielnego rejestru odbiorców towarów lub usług przypisanych do konkretnego kontrahenta. Dzięki tej funkcjonalności, można w prosty sposób umieszczać, oprócz standardowych pól SPRZEDAWCA i NABYWCA, pole ODBIORCA na wydruku dokumentów przychodowych (faktura, rachunek). Służy ono do definiowania np. miejsca odbioru towaru lub usługi w sytuacji, gdy towar został wysłany w inne miejsce niż siedziba kontrahenta.
Aby umieścić odbiorcę na fakturze, wystarczy podczas edycji dokumentu, wybrać z listy w polu "Odbiorca" odpowiedni adres.
Lista domyślnie jest pusta i należy ją wypełnić. Aby to zrobić, należy przejść do zarządzania miejscami odbioru, które znajdują się w karcie każdego kontrahenta: “Kontrahent” -> “Miejsca odbioru”.
Dodawanie odbiorcy odbywa się również poprzez wciśnięcie przycisku “+”.
Następnie wciskamy przycisk "Dodaj nową lokalizację" .
Wypełniamy formularz i wciskamy przycisk “Dodaj odbiorcę”.
Tak dodane miejsce odbioru lub odbiorcy, od razu widoczne jest w formularzu edycji faktury.
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
50 100
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.