Wraz z nadejściem lata BizIn został wyposażony w kilka nowych funkcjonalności usprawniających pracę z systemem. Poniżej prezentujemy pełną listę nowości:
Dodano możliwość kopiowania dokumentów przychodowych zawierających towar z magazynu. Podczas kopiowania towar jest wyszukiwany po numerze PN.
Wybór domyślnej formy płatności
W słowniku "typy płatności" dodano możliwość wskazania domyślnej formy. Jest ona brana pod uwagę np. podczas dodawania kontrahenta z GUS lub bezpośrednio w słowniku kontrahentów poprzez przycisk: "Dodaj nowego kontrahenta".
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
Dodano nowy parametr filtrowania w widoku "Rejestr sprzedaży". Parametr: "Widok danych => data sprzedaży". Wybrany filtr prezentuje kolumnę z datą sprzedaży.
Możliwość przypisania do kontrahenta dowolnego numeru
W karcie kontrahenta dodano możliwość podania dowolnego numeru: np nip inny niż VAT => INNY_ID. W niektórych przypadkach konieczne jest podanie identyfikatora klienta, który nie jest NIPEM czy PESELEM.
Seria numeracji dokumentów przychodowych
Dodano funkcjonalność serii numeracyjnych w zależności od przypisanego do dokumentu znacznika, który można teraz podać w widoku: "Wystaw dokument => Nowy dokument sprzedażowy". Funkcjonalność jest dostępna po dodaniu przynajmniej jednego znacznika w słowniku oraz po zaznaczeniu w panelu "Konfiguracja" => Osobna numeracja faktur w zależności od przypisanego znacznika".
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
49 442
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.