Dodany został nowy rodzaj listy pozycji na dokumentach sprzedaży. Wybór następuje w konfiguratorze dostępnym w miejscu: moje konto -> konfiguracja
Uwaga. Zmiana szablonu ma wpływ jedynie na nowo wystawione dokumenty.
Zmiana wielkości loga na dokumencie sprzedaży
Teraz wielkość loga może być ustawiana w przedziale od 10 do 150 % ustawiając parametr o nazwie: "Wielkość loga na drukowanych dokumentach [%]"
Kody SN i PN na dokumentach
Ustawienie następuje poprzez zmianę parametrów: "Umieszczaj kody PN na dokumencie sprzedaży", "Umieszczaj kody SN na dokumencie sprzedaży", "Umieszczaj kody SN na dokumencie zamówienia"
Obsługa odbiorców w zamówieniach
W zamówieniach można już dodawać oprócz danych zamawiającego dane odbiorcy. Zasady identyczne jak w dokumentach sprzedaży. (link)
Nowe formaty numeracji
Dodano dwa dzienne formaty numeracji: n/dd/mm/rrrr, nnn/dd/mm/rrrr. Zmiana tradycyjnie następuje w konfiguratorze poprzez parametr: "Typ numeracji wystawianych dokumentów"
Zmiana nazwy generowanych przez system plików
Od teraz można zmienić prefix nazwy plików generowanych przez system (standardową wartość "invoice"). Nazwa parametru: "Prefiks nazwy plików drukowanych dokumentów sprzedaży"
Dokumenty zakupu
Korekty dokumentów zakupowych
W praktyce, przedsiębiorcy bardzo często korygują swoje zakupy. Powodem może być zwykła pomyłka, zwrot niesprzedanego towaru lub trudne wcześniej do przewidzenia zdarzenia. Taki dokument ma wpływ na stan magazynowy w czasie oraz może korygować wartość towaru. Więcej na ten temat można przeczytać (tu)
Dodawanie skanów dokumentów
Czasami zachodzi potrzeba skojarzenia skanów dokumentów z kosztem wprowadzonym do systemu. Od teraz wpisanie adresu URL do pola uwag powoduje wyświetlenie na liście dokumentów ikony pobierania po kliknięciu której wywołujemy opisany link
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
W firmach produkcyjnych dość często proces produkcji jest powtarzalny. Oznacza to, że na wyprodukowanie jakiegoś asortymentu przypada stała i niezmienna ilość komponentów. Posiadając już wcześniej wprowadzony w systemie towar razem z jego komponentami można go potraktować jako procedurę i wykonać jego kopie.
W tym celu wystarczy odnaleźć wzorcową produkcję i w widoku jej edycji wcisnąć przycisk: "kopiuj"
Następnie powinno pojawić się okno kreatora
Uwaga. Kopiowaniu podlegają wszystkie dane ogólne oraz pozycje wchodzące do produkcji. Towary zdejmowane są z magazynu po numerach produktu (PN) i tylko zgodne z wzorcem zostaną dodane. Oznacza to, że w celu poprawnego działania mechanizmu konieczne jest zaznaczenie w konfiguratorze pomiotu parametru o nazwie: "Umożliwiaj przypisywanie kodów dostawcy towaru [PN]".
Uprawnienia
Dodane zostały nowe możliwości konfigurowania uprawnień dla użytkowników w systemie:
Dostęp do dokumentów sprzedaży: tak, nie, tylko swoje, tylko do odczytu
Dostęp do zamówień: tak, nie, tylko swoje, tylko do odczytu
Dostęp do dokumentów kosztowych: tak, nie, tylko swoje, tylko do odczytu
Oprócz uprawnień dodano zakładkę edycji innych parametrów, w której znajdują się parametry:
domyślny znacznik dokumentów
domyślny magazyn
Inne funkcje
Analizy i statystyki
Przebudowano funkcjonalność "Analizy i statystyki" oraz dodano nową zakładkę raportów
Wydruk faktur do formatu ZIP
Dodano nową możliwość wydruku zaznaczonych dokumentów sprzedaży do skompresowanego archiwum wszystkich dokumentów w oddzielnych plikach.
Opinie naszych klientów
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
48 460
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.