Nasza strona korzysta z plików cookies Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je, korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej.
Polityka prywatności | Więcej informacji na temat plików cookies
System do faktur i magazynu
spróbuj i po miesiącu zdecyduj czy chcesz kontynuować
W widoku "Specyfikacja dokumentu" umieszczony został przełącznik umożliwiający szybkie wybranie następnego lub poprzedniego dokumentu.
Większa kontrola nad uprawnieniami pracowników
W widoku "Edycja szczegółowych uprawnień użytkownika" (moje konto -> użytkownicy -> Zmień uprawnienia użytkownika w systemie) udostępnione zostały nowe funkcje umożliwiające jeszcze większą kontrolę nad uprawnieniami pracowników.
Pierwsza z nich umożliwia ukrycie dochodu jaki został wygenerowany przez dokument (przychód minus koszty materiałowe):
Druga umożliwia prezentacje w systemie tylko dokumentów wystawionych przez siebie:
Nota obciążeniowa
Dodany został nowy typ dokumentu "Nota obciążeniowa". Dostępny jest on wśród standardowych dokumentów w widoku "Nowy dokument sprzedażowy"
Ułatwienie w filtrowaniu
W narzędziu filtrowania znalezionych rekordów (w polach wyboru) został zaimplementowany mechanizm odnajdywania pozycji zaczynających się od wpisanego na klawiaturze znaku.
Maksymalny dostępny rabat
W widoku "Metryka pozycji kosztowej" obok wartości z ceną detaliczną, obliczany jest maksymalny rabat, przy którym nie będziemy stratni sprzedając dany towar.
Wydruk WZ'ki
Podczas wydruku dokumentu WZ można teraz wybrać czy mają się na dokumencie pojawić obok pozycji towarowych pozycje dodane ze słownika wzorcowych usług oraz dowolne wpisy.
Integracji z systemem VIES
Dzięki integracji z serwisem VIES można szybko sprawdzić aktywności numeru VAT nadanego przez państwo członkowskie UE.
W celu sprawdzenia czy dany kontrahent posiada aktywny numer VAT UE należy po najechaniu mszą na numer NIP kliknąć w przycisk VIES. Spowoduje to wysłanie zapytania do stron komisji europejskiej a następnie wyświetlenie odpowiedzi.
Podczas wystawiania dokumentów sprzedażowych i kosztowych procedura ta wykonuje się automatycznie.
Rejestracja zmian w dokumentach
Każdy użytkownik może podejrzeć historię zmian dokonywanych w dokumencie sprzedaży. Informacje te można wyświetlić klikając w umieszczoną na dole widoku: "Specyfikacja dokumentu" informację o dacie dodania oraz autorze.
Informacja o wydruku z systemu BizIn
Dla posiadaczy pakietu Premium udostępniona została możliwość ukrycia informacji o pochodzeniu wydruku z systemu BizIn
Zamówienie do dokumentu proforma
Czasami istnieje konieczność po wystawieniu i opłaceniu dokumentu proforma zainicjowania całego zamówienia. Od teraz na podstawie dokumentu proforma można w kreatorze dokumentów powiązanych wystawić zamówienie. Umożliwia to między innymi w prosty sposób przejście do zaliczkowania dalszych prac.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
46 274
zadowolonych klientów
Nasza strona korzysta z plików cookies
Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie plików cookies, możesz w każdej chwili zablokować je, korzystając z ustawień swojej przeglądarki internetowej. Polityka prywatności | Więcej informacji na temat plików cookies