W widoku "Specyfikacja dokumentu" umieszczony został przełącznik umożliwiający szybkie wybranie następnego lub poprzedniego dokumentu.
Większa kontrola nad uprawnieniami pracowników
W widoku "Edycja szczegółowych uprawnień użytkownika" (moje konto -> użytkownicy -> Zmień uprawnienia użytkownika w systemie) udostępnione zostały nowe funkcje umożliwiające jeszcze większą kontrolę nad uprawnieniami pracowników.
Pierwsza z nich umożliwia ukrycie dochodu jaki został wygenerowany przez dokument (przychód minus koszty materiałowe):
Druga umożliwia prezentacje w systemie tylko dokumentów wystawionych przez siebie:
Nota obciążeniowa
Dodany został nowy typ dokumentu "Nota obciążeniowa". Dostępny jest on wśród standardowych dokumentów w widoku "Nowy dokument sprzedażowy"
Ułatwienie w filtrowaniu
W narzędziu filtrowania znalezionych rekordów (w polach wyboru) został zaimplementowany mechanizm odnajdywania pozycji zaczynających się od wpisanego na klawiaturze znaku.
Maksymalny dostępny rabat
W widoku "Metryka pozycji kosztowej" obok wartości z ceną detaliczną, obliczany jest maksymalny rabat, przy którym nie będziemy stratni sprzedając dany towar.
Wydruk WZ'ki
Podczas wydruku dokumentu WZ można teraz wybrać czy mają się na dokumencie pojawić obok pozycji towarowych pozycje dodane ze słownika wzorcowych usług oraz dowolne wpisy.
Integracji z systemem VIES
Dzięki integracji z serwisem VIES można szybko sprawdzić aktywności numeru VAT nadanego przez państwo członkowskie UE.
W celu sprawdzenia czy dany kontrahent posiada aktywny numer VAT UE należy po najechaniu mszą na numer NIP kliknąć w przycisk VIES. Spowoduje to wysłanie zapytania do stron komisji europejskiej a następnie wyświetlenie odpowiedzi.
Podczas wystawiania dokumentów sprzedażowych i kosztowych procedura ta wykonuje się automatycznie.
Rejestracja zmian w dokumentach
Każdy użytkownik może podejrzeć historię zmian dokonywanych w dokumencie sprzedaży. Informacje te można wyświetlić klikając w umieszczoną na dole widoku: "Specyfikacja dokumentu" informację o dacie dodania oraz autorze.
Informacja o wydruku z systemu BizIn
Dla posiadaczy pakietu Premium udostępniona została możliwość ukrycia informacji o pochodzeniu wydruku z systemu BizIn
Zamówienie do dokumentu proforma
Czasami istnieje konieczność po wystawieniu i opłaceniu dokumentu proforma zainicjowania całego zamówienia. Od teraz na podstawie dokumentu proforma można w kreatorze dokumentów powiązanych wystawić zamówienie. Umożliwia to między innymi w prosty sposób przejście do zaliczkowania dalszych prac.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
49 123
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.