Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan

Nowe funkcje

16:28 , 18 wrzesień 2016

Pojawiła się aktualizacja systemu dodająca nowe funkcje. Poniżej przedstawiamy listę.

Rozbudowa filtra dokumentów

Filtr dostępny w widokach rejestrów dokumentów został udoskonalony i dodano dwie nowe możliwości:

  • filtrowanie po typach płatności:

filtr 1

  • dodatkowy tooltip dostępny po kliknięciu w datę "przerzutnika dat":

filtr 2

Data produkcji

 W widoku "Edycja produkcji" dodano możliwość zmiany daty produkcji, która pojawia się również na wydruku:

data produkcji

Wydruk zamówienia jako oferty

Często się zdarza, że musimy przesłać naszemu kontrahentowi ofertę. Teraz można ją przygotować i wydrukować korzystając z funkcji "Zamówienia".

zamówienie jako oferta

Zmiana szablonu specyfikacji produkcji

Na wydruku dokumentu produkcji widoczna jest teraz w danych nagłówkowych nazwa magazynu w jakim znajduje się towar oraz na liście pozycji nazwa magazynu, z którego poszczególne komponenty pochodzą. Dodatkowo można wydrukować dokument z cenami zakupu poszczególnych komponentów wchodzących w skład produkcji.

produkcja z cenami zakupu

Przesyłanie kopii dokumentów na wskazany adres e-mail

Pojawiła się możliwość przekazywania całej korespondencji przesyłanej z naszego systemu na wskazany adres e-mail. W tym celu należy w widoku konfiguracji (moje konto -> Konfiguracja -> Główne parametry podmiotu) w polu "Adres e-mail kopii przesyłanych dokumentów" wskazać właściwy adres.

kopia dokumentów

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.

System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niwewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.

Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.

26 143
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc