Załóż darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnować bez żadnych konsekwencji

Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań

Nowe funkcje

16:28 , 18 wrzesień 2016

Pojawiła się aktualizacja systemu dodająca nowe funkcje. Poniżej przedstawiamy listę.

Rozbudowa filtra dokumentów

Filtr dostępny w widokach rejestrów dokumentów został udoskonalony i dodano dwie nowe możliwości:

  • filtrowanie po typach płatności:

filtr 1

  • dodatkowy tooltip dostępny po kliknięciu w datę "przerzutnika dat":

filtr 2

Data produkcji

 W widoku "Edycja produkcji" dodano możliwość zmiany daty produkcji, która pojawia się również na wydruku:

data produkcji

Wydruk zamówienia jako oferty

Często się zdarza, że musimy przesłać naszemu kontrahentowi ofertę. Teraz można ją przygotować i wydrukować korzystając z funkcji "Zamówienia".

zamówienie jako oferta

Zmiana szablonu specyfikacji produkcji

Na wydruku dokumentu produkcji widoczna jest teraz w danych nagłówkowych nazwa magazynu w jakim znajduje się towar oraz na liście pozycji nazwa magazynu, z którego poszczególne komponenty pochodzą. Dodatkowo można wydrukować dokument z cenami zakupu poszczególnych komponentów wchodzących w skład produkcji.

produkcja z cenami zakupu

Przesyłanie kopii dokumentów na wskazany adres e-mail

Pojawiła się możliwość przekazywania całej korespondencji przesyłanej z naszego systemu na wskazany adres e-mail. W tym celu należy w widoku konfiguracji (moje konto -> Konfiguracja -> Główne parametry podmiotu) w polu "Adres e-mail kopii przesyłanych dokumentów" wskazać właściwy adres.

kopia dokumentów

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niwewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.

27 253
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc