Załóż darmowe konto w kilka sekund!
Po zakończeniu testów możesz zrezygnować bez żadnych konsekwencji

Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj ofertę Premium
bez żadnych zobowiazań

Nowe funkcje

16:28 , 18 wrzesień 2016

Pojawiła się aktualizacja systemu dodająca nowe funkcje. Poniżej przedstawiamy listę.

Rozbudowa filtra dokumentów

Filtr dostępny w widokach rejestrów dokumentów został udoskonalony i dodano dwie nowe możliwości:

  • filtrowanie po typach płatności:

filtr 1

  • dodatkowy tooltip dostępny po kliknięciu w datę "przerzutnika dat":

filtr 2

Data produkcji

 W widoku "Edycja produkcji" dodano możliwość zmiany daty produkcji, która pojawia się również na wydruku:

data produkcji

Wydruk zamówienia jako oferty

Często się zdarza, że musimy przesłać naszemu kontrahentowi ofertę. Teraz można ją przygotować i wydrukować korzystając z funkcji "Zamówienia".

zamówienie jako oferta

Zmiana szablonu specyfikacji produkcji

Na wydruku dokumentu produkcji widoczna jest teraz w danych nagłówkowych nazwa magazynu w jakim znajduje się towar oraz na liście pozycji nazwa magazynu, z którego poszczególne komponenty pochodzą. Dodatkowo można wydrukować dokument z cenami zakupu poszczególnych komponentów wchodzących w skład produkcji.

produkcja z cenami zakupu

Przesyłanie kopii dokumentów na wskazany adres e-mail

Pojawiła się możliwość przekazywania całej korespondencji przesyłanej z naszego systemu na wskazany adres e-mail. W tym celu należy w widoku konfiguracji (moje konto -> Konfiguracja -> Główne parametry podmiotu) w polu "Adres e-mail kopii przesyłanych dokumentów" wskazać właściwy adres.

kopia dokumentów

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

Profesjonalny system. Szczerze polecam.

Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.

System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.

26 664
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc