KSeF czyli Krajowy system e-Faktur wprowadza w życie obowiązek raportowania każdej faktury sprzedaży. Proces ten jest zautomatyzowany i wymaga autoryzacji każdego przedsiębiorcy w systemie.
Na początku trzeba uzyskać uprawnienia do zarządzania swoją firmą. W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą jako właściciele firmy sytuacja jest prosta. Wystarczy podpis kwalifikowany lub profil ePUAP. Sprawy komplikują się w przypadku spółek. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule na naszej stronie www.
Po skutecznym uzyskaniu dostępu do systemu KSeF musimy wygenerować token którym system Bizin będzie autoryzował wysyłki i pobieranie dokumentów.
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
Podczas logowania należy wybrać właściwy rodzaj autoryzacji. Następnie osoba z pełnymi uprawnieniami możemy wygenerować token API. Jest on niezbędny do automatyzacji procesu wystawiania i pobierania dokumentów. W tym celu należy przejść do miejsca: "Tokeny => Generuj token"
Po wypełnieniu nazwy oraz uprawnień: "dostęp do faktur" oraz "wystawianie faktur" klikamy przycisk: "Generuj token".
UWAGA!
Jeśli proces zakończy się pomyślnie powinniśmy dostać w numer tokena, który koniecznie należy skopiować i zapisać, ponieważ wyświetlany jest on tylko raz i później nie da się go odzyskać.
Mam już token i co dalej
Teraz już jest prosto. Wystarczy po zalogowaniu do systemu Bizin kliknąć w ekranie startowym przycisk: "Konfiguracja systemu KSeF".
Po kliknięciu powinien pojawić się ekran: "Praca z systemem KSeF"
Klikamy w przycisk: "Wgraj token KSeF do systemu Bizin". Otworzy się okno w którym należy przekopiować wygenerowany w aplikacji Ministerstwa Finansów Token.
Jeśli token jest prawidłowy i został przypisany do właściwego numeru NIP powinien pojawić się następujący komunikat:
Teraz masz już skonfigurowaną integrację do współpracy z systemem KSeF.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Profesjonalny system. Szczerze polecam.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
48 460
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.