Wiosna to dla wielu firm świeże podejście do planów i projektów.
Aby można było je zrealizować, potrzebne są środki, także te zamrożone w niezapłaconych fakturach. Akcję prowadzimy po to, aby wesprzeć przedsiębiorców w sprawnym odzyskaniu pieniędzy od klientów.
Co zyskają Przedsiębiorcy?
Chcemy także edukować właścicieli firm, że czekanie, aż klient sam zapłaci, nie pomaga w zachowaniu płynności finansowej firm. Badanie „Relacje między kontrahentami po zleceniu windykacji”, przeprowadzone w 2021 r. na zlecenie Kaczmarski Inkasso, pokazało, że przedsiębiorstwa korzystające z windykacji polubownej są postrzegane jako wiarygodne i odpowiedzialnie podchodzące do zapłaty za swoją pracę. Wskazało tak aż 73 proc. małych i średnich przedsiębiorstw.
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
Nawiązujemy do tradycyjnych wiosennych porządków gdzie gruntowne sprzątanie jest elementem wejścia nową porę roku. Zachęcamy do porządków także w finansach firmy. Mówimy o tym dlaczego warto szybko upomnieć się o zapłatę i jak sprawnie odzyskać należności za sprzedane towary i wykonane usługi, zachowując przy tym dobre relacje z kontrahentami.
Właściciele małych i średnich firm są nie tylko przedsiębiorcami. Prowadząc biznes, zajmują się sprzedażą swoich produktów i usług, dostawami, księgowością, a gdy pojawiają się problemy z płatnościami od klientów - także odzyskiwaniem należności. Właśnie po to, by ich odciążyć , zapraszamy do Wielkiego Wiosennego Sprzątania Długów. To akcja, która pomaga odzyskać firmowe pieniądze oraz zdyscyplinować klientów do terminowego regulowania zobowiązań.
Jak wynika z badania „Audyt windykacyjny”, przeprowadzonego na zalecenie Kaczmarski Inkasso, brak terminowej zapłaty jest bolączką 60% przedsiębiorstw. Takich problemów doświadczają głównie małe firmy oraz te z branży usługowej. Nie omijają one jednak żadnego biznesu, niezależnie od skali jego działalności.
W styczniu zmiany związane z Polskim Ładem skutecznie odciągnęły przedsiębiorców od pilnowania płynności finansowej. Nie wszyscy byli wtedy w stanie zająć się dyscyplinowaniem dłużników do spłaty faktur wystawionych w końcówce roku.
W lutym należności od kontrahentów były już przeterminowane o około miesiąc. Im więcej czasu upłynie, tym mniejsza szansa na odzyskanie pieniędzy. Nasi nierzetelni klienci mogą bowiem wpaść z spiralę długów.
Dlatego w marcu przypominamy o konieczności odzyskania płatności za przeterminowane faktury. Jest to ostatnia szansa na szybkie przywrócenie gotówki do obiegu i utrzymanie dobrych relacji z klientami.
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
47 978
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.