Zalóz darmowe konto w kilka sekund!
Po zakonczeniu testów mozesz zrezygnowac bez zadnych konsekwencji

Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan
Oferta Basic
jest darmowa na zawsze!
konto za darmo
Testuj oferte Premium
bez zadnych zobowiazan

Nowe możliwości systemu - kwiecień 2017

09:48 Piątek, 14 kwiecień 2017

Od ostatniej aktualizacji dodanych zostało sporo poprawek i nowych możliwości. Poniżej przedstawiamy najważniejsze.

  • W konfiguratorze podmiotu: "moje konto -> Konfiguracja" dodany został nowy parametr umożliwiający dodanie własnej treści do ponaglenia do zapłaty. Parametr ten znajduje się w grupie: Dokumenty sprzedaży -> Inne parametry,
  • Podczas sprzedawania towaru z magazynu do tej pory zawsze należało wpisywać ilość towaru w pole "Ile dodać". Teraz jeśli chcemy sprzedać cały aktualny stan danego asortymentu wystarczy podwójnie kliknąć myszką w dane pole,
  • Dodane zostały nowe "Smart Tagi" dotyczące kwartałów, umożliwiające automatyczną podmianę fragmentów tekstu na dokumencie: {KWARTAŁ}, {KWARTAŁ_POP}, {KWARTAŁ_NAST}. Pełny opis funkcjonalności znajduje się w artykule: Faktury cykliczne,
  • Przypisywanie waluty do konta bankowego. Dzięki temu podczas wystawiania dokumentów w obcych walutach system może informować o niezgodności z walutą konta bankowego,
  • W karcie kontrahenta dodano możliwość przypisania znacznika. Pozwala to na automatyczne oznakowanie dokumentów,
  • Kolejna rozbudowa analiz i statystyk:
    • filtrowanie po znacznikach w analizie kosztów i przychodów,
    • w analizie przychodów można teraz porównać ze sobą dowolne miesiące lub lata.

Opinie naszych Klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty.
Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.

Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.

Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.

Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!

Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.

Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie BizIn.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.

27 872
zadowolonych klientów

Dane kontaktowe

+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta biuro@bizin.pl - Kontakt e-mail

Dane adresowe

BizIn Sp. z o.o. ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341 Kapitał zakładowy: 50 000 zł.

Pomoc techniczna

Telefon: +48 725 060 408 E-mail: biuro@bizin.pl FAQ: Pytania i odpowiedzi
Loading...

Wypróbuj pakiet Premium bez żadnych zobowiązań przez cały miesiąc