aktualności

Nowe funkcje - styczeń 2017

26 styczeń 2017, 19:37 Czwartek

Ostatnio pojawiło się kilka nowych funkcjonalności w naszym systemie, o których nie pisaliśmy. Poniżej umieszczamy listę wraz z krótkim opisem.

  • możliwość dodawania do zamówienia obok standardowego pola zamawiającego dodatkowych informacji o odbiorcy,

odbiorcy w zamówieniach

  • poprawki w bibliotekach eksportu danych z systemu BizIn do: ENOVA, OPTIMA, INSERT,
  • dodano w widoku "Rejestr kosztów" informację o typach pozycji występujących w poszczególnych dokumentach: magazyn, koszty, mieszane. Umożliwiono również filtrowanie znalezionych rekordów po tych typach,

typy dokumentów kosztowych

  • W wydruku rejestrów sprzedaży i kosztów do pliku pdf zmieniono prezentację danych kontrahentów i teraz prezentowana jest pełna nazwa
  • Oznaczanie dokumentów w systemie

Opinie
naszych klientów

32 769
zadowolonych
klientów

Wielu z naszych Klientów zaufało nam już dawno, dołącz do nich teraz i Ty. Podziel się swoimi opiniami na temat naszego systemu z innymi użytkownikami.

Kontakt

Dane
kontaktowe
+48 725 060 408 - Biuro Obsługi Klienta
biuro@bizin.pl - kontakt e-mail
Dane
adresowe
ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce
NIP: 657-28-39-511, KRS: nr 0000341341
Kapitał zakładowy: 50 000 zł.
Pomoc
techniczna

Dane osobowe będą przetwarzane przez BizIn Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 42, 25-619 Kielce, ("BizIn.pl"), jedynie w celu odpowiedzi na wysłane zapytanie. W każdej chwili możesz wycofać niniejszą zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@bizin.pl.

BizIn.pl