Ostatnio pojawiło się kilka nowych funkcjonalności w naszym systemie, o których nie pisaliśmy. Poniżej umieszczamy listę wraz z krótkim opisem.
możliwość dodawania do zamówienia obok standardowego pola zamawiającego dodatkowych informacji o odbiorcy,
poprawki w bibliotekach eksportu danych z systemu BizIn do: ENOVA, OPTIMA, INSERT,
dodano w widoku "Rejestr kosztów" informację o typach pozycji występujących w poszczególnych dokumentach: magazyn, koszty, mieszane. Umożliwiono również filtrowanie znalezionych rekordów po tych typach,
W wydruku rejestrów sprzedaży i kosztów do pliku pdf zmieniono prezentację danych kontrahentów i teraz prezentowana jest pełna nazwa
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
50 011
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.