
REGULAMIN PROMOCJI
"ZOSTAŃ PARTNEREM"
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa warunki uczestnictwa w promocji „Zostań partnerem” przeprowadzanej na stronach serwisu internetowego znajdującego się pod adresem elektronicznym: https://www.bizin.pl zwanego dalej „Serwisem”.
- Organizatorem promocji jest BIZIN Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach (25-413) przy
ul. Domaniówka 5 lok. 16, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000341341, posiadająca nr NIP: 657-28-39-511, REGON: 260343164, będąca właścicielem Serwisu (dalej „Organizator”). - Promocja skierowana jest do pełnoletnich osób fizycznych, osób prawnych bądź jednostek organizacyjnych posiadających zdolność do czynności prawnych, które posiadają strony internetowe o tematyce biznesowej oraz konto w Serwisie (dalej „Uczestnik”).
§ 2 Warunki promocji
- Aby wziąć udział w promocji należy polecić osobom trzecim usługi świadczone przez Organizatora.
- Promocja dostępna jest dla Uczestników posiadających indywidualne konto w Serwisie.
- Każdy Uczestnik posiada indywidualny kod partnera. Kod partnera dostępny jest w profilu Uczestnika „Moje konto” w zakładce „Program partnerski”.
- Aby polecić osobie trzeciej usługi świadczone przez Organizatora, należy przesłać jej link do Serwisu za pośrednictwem Serwisu lub w dowolny, inny sposób, wraz z kodem partnera.
- Nowy Użytkownik podczas rejestracji w Serwisie podaje swoje dane służące rejestracji oraz kod partnera, jaki otrzymał od Uczestnika polecającego.
- Skuteczna rejestracja nowego Uczestnika z podaniem kodu partnera skutkuje udziałem Uczestnika polecającego i nowego Uczestnika w programie partnerskim.
- Z chwilą rejestracji nowego Uczestnika zostaje mu automatycznie doliczona odpowiednia ilość punktów w programie partnerskim. Ilość punktów przyznawanych Uczestnikowi jest zależna od wysokości abonamentu, z jakiego korzysta nowy Uczestnik.
- Za każdą opłatę abonamentu przez nowego Uczestnika otrzymuje on dodatkowe punkty w programie partnerskim. Ilość punktów przyznawanych nowemu Uczestnikowi jest zależna od wysokości abonamentu, jaki opłacił nowy Uczestnik i jest wyrażona w stosunku procentowym, zgodnie z tabelą, o której mowa w § 2 ust. 7 powyżej.
- Za każdą wpłatę abonamentu przez nowego Uczestnika, Uczestnik polecający otrzymuje punkty w programie partnerskim. Ilość punktów przyznawanych Uczestnikowi polecającemu jest zależna od wysokości abonamentu, jaki opłacił nowy Uczestnik i jest wyrażona w stosunku procentowym, zgodnie z tabelą, o której mowa w § 2 ust. 7 powyżej.
- Za pomocą punktów zebranych w programie partnerskim Uczestnik może opłacać usługi świadczone przez Operatora za pośrednictwem Serwisu. W takim przypadku, wartość należności za wybraną usługę zostaje pomniejszona o wartość punktów, jakimi Uczestnik dysponuje.
- W nawiązaniu do treści § 2 ust. 10 powyżej, wartość należności za wybraną usługę zostaje pomniejszona o punkty w następującym stosunku: 1 złoty = 1 punktów. Nie jest możliwa zamiana punktów na ekwiwalent pieniężny.
- Zdobyte w ramach programu partnerskiego punkty nie tracą ważności a czas naliczania premii jest nieograniczony.
- Ilość osób, jakim Uczestnik polecający może polecić Serwis jest nieograniczona. Każda rejestracja nowego Uczestnika z użyciem kodu partnera skutkuje doliczeniem odpowiedniej ilości punktów w stosunku do nowego Uczestnika oraz Uczestnika polecającego.
§ 3 Reklamacje
- W przypadku stwierdzenia przez Uczestnika, że pomimo spełnionych przez niego wymagań określonych w niniejszym Regulaminie, nie otrzymał on należnych świadczeń, Uczestnik uprawniony jest do złożenia wobec Organizatora reklamacji w terminie 14 dni na adres poczty elektronicznej: biuro@bizin.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać sporządzone w sposób jasny i przejrzysty oraz określać zakres żądań wobec Organizatora.
- Zgłoszenia reklamacyjne są rozpatrywane przez Organizatora w terminie 30 dni od ich otrzymania.
- W razie niekompletności lub niejasności uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji, Organizator zwróci się do Uczestnika z prośbą i jej uzupełnienie.
- Nieustosunkowanie się przez Organizatora do prawidłowo złożonej reklamacji w terminie 30 dni od jej złożenia jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
- O wyniku postępowania reklamacyjnego Uczestnik zostaje powiadomiony na podany adres poczty elektronicznej.
§ 4 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej znajdującej się pod adresem elektronicznym https://www.bizin.pl, umożliwiającej jego pobieranie oraz drukowanie.
- W przypadku zaistnienia jakichkolwiek sporów wynikających z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu, Strony będą dążyły do ich rozstrzygania w drodze negocjacji. W razie braku porozumienia spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem 14 dni od ich opublikowania na stronie internetowej Serwisu.
Opinie naszych klientów






Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.






Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.






System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.






Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.






System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.






Profesjonalny system. Szczerze polecam.
46 588
zadowolonych
klientów
