Aplikacja BizIn fiskalizator może pracować w dwóch trybach pracy różniących się możliwościami oraz prędkością wydruku. Oba mają swoje zalety jak i wady co należy uwzględnić podczas wyboru.
Tryb standardowy
W tym trybie aplikacja "BizIn fiskalizator" razem z drukarką mogą być podłączone i skonfigurowane na dowolnym komputerze z dostępem do internetu. Wydruk może być inicjowany zdalnie na dowolnym urządzeniu (smartfon, tablet, laptop czy komputer). Wadą takiego rozwiązania jest konieczność oczekiwania na wydruk nawet do 15 sekund.
Czas oczekiwania można zmieniać w konfiguratorze programu "BizIn fiskalizator => Start -> Ustawienia -> Częśtotliwość próbkowania".
Tryb natychmiastowego wydruku
W tym trybie, aplikacja "BizIn fiskalizator" musi być zainstalowana na tym samym komputerze, z którego inicjowany jest wydruk paragonu. Wymagane jest również doinstalowanie do przeglądarki internetowej dodatkowego certyfikatu (opis dostępny jest poniżej). Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest to, że wydruk generowany jest natychmiast bez konieczności oczekiwania na wywołanie go w zadanym cyklu próbkowania.
Najlepszy program do fakturowania!
- Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
- Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
- Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
- Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Gdzie zmienić tryb
Koniecznie należy zainstalować najnowszą wersję programu zgodnie z opisem na stronie: https://www.bizin.pl/Drukarka-Fiskalna/. Zmiana trybu pracy odbywa się w dwóch miejscach:
- W programie "BizIn fiskalizator" w widoku "Ustawienia programu" (Start -> Ustawienia) zaznaczając parametr: "Tryb natychmiastowego wydruku".
- W systemie BizIn. W tym celu należy po wybraniu drukarki w miejscu "Moje konto -> fiskalizator" należy zaznaczyć parametr: "Tryb natychmiastowego wydruku".
Dodatkowa (niestandardowa) konfiguracja przeglądarki internetowej
Tryb natychmiastowego wydruku wymaga doinstalowania certyfikatu organu certyfikacji SSL: "BizIn - Certifying Authority". W tym celu należy pobrać certyfikat BizInCA.crt oraz zainstalować go na swojej przeglądarce internetowej.
Poniżej przedstawiamy procedurę jaką należy przejść w wybranych przeglądarkach aby tryb natychmiastowego wydruku mógł poprawnie funkcjonować.
Firefox
Klikamy w menu przeglądarki przycisk "Opcje". Następnie wybieramy: "Prywatność i bezpieczeństwo => Wyświetl certyfikaty"
W oknie "Menadżer certyfikatów" klikamy przycisk "Import" dla "Organy certyfikacji" i po kliknięciu przycisku "Importuj" wskazujemy pobrany wcześniej plik BizInCA.crt
Chrome, Opera
Klikamy w menu przeglądarki przycisk "Ustawienia". Następnie wybieramy: "Zaawanowane => Zarządzaj certyfikatami"
W oknie "Certyfikaty" klikamy przycisk "Import" w zakładce "Zaufane główne urzędy certyfikacji" i po kliknięciu przycisku "Importuj" wskazujemy pobrany wcześniej plik BizInCA.crt
Edge i Internet Explorer
Obie przeglądarki korzystają z systemowego narzędzia do zarządzania certyfikatami: "Zarządzaj certyfikatami komputerów", które jest dostępne w Panelu sterowania komputera.
Po wywołaniu narzędzia klikamy prawym przyciskiem w pole: "Certyfikaty - komputer lokalny -> Zaufane główne urzędy certyfikacji -> Certyfikaty" i wybieramy z menu: "Wszystkie zadania -> Importuj". W kreatorze importu wskazujemy pobrany wcześniej plik BizInCA.crt i postępujemy zgodnie z poleceniami.
Zobacz także
Opinie naszych klientów
Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.
System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.
Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)
Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.
Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.
Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
46 588
zadowolonych
klientów
Zobacz także
Opinie naszych klientów






Widać, że system dynamicznie się zmienia i obrasta w coraz to nowe funkcjonalności zachowując przejrzysty i czytelny interfejs. Zrezygnowaliśmy z tradycyjnego programu do fakturowania i nie żałujemy decyzji.






System działa intuicyjnie i niezawodnie. Praca na nim to czysta przyjemność.






Polecam Bizin.pl. My używamy go jako narzędzie dla mobilnego przedstawiciela i sprawdza się. Często są wprowadzane zmiany na prośbę użytkownika - co jest bardzo pomocne :)






Prosty w obsłudze, wszędzie dostępny. Posiada wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia firmy. Wystawiaj, pobieraj, wysyłaj, generuj - wszystko po jednym kliknięciu jest w systemie Bizin.pl. Intuicyjny interfejs pozwala w łatwy sposób zadbać o dokumenty w firmie.






Jestem bardzo zadowolona z usług. Czysto, jasno, przejrzyście i bezproblemowo.






Bardzo intuicyjny oraz łatwy w obsłudze program. Rewelacyjna jest możliwość importowania dokumentów do biura rachunkowego.
46 588
zadowolonych
klientów
