Automatyzacja zamówień online z Bizin – szybciej, prościej, bez błędów
Zyskaj pełną kontrolę nad procesem zamówień i stanami magazynowymi – bez zbędnych kliknięć i chaosu. Dzięki systemowi Bizin automatyzujesz obsługę klientów, przyspieszasz realizację transakcji i zwiększasz wydajność całego zespołu. To rozwiązanie stworzone dla firm, które chcą działać sprawnie – nawet w najbardziej dynamicznym otoczeniu biznesowym.
Od zamówienia do rozliczenia – wszystko w jednym systemie
Nowa funkcjonalność w Bizin.pl pozwala kompleksowo zarządzać zamówieniami – od A do Z. Teraz możesz:
błyskawicznie tworzyć zamówienia do dostawców,
wysyłać je bezpośrednio z poziomu systemu,
łatwo dołączać dokumenty kosztowe do konkretnych zamówień.
Wszystko po to, by maksymalnie uprościć codzienną pracę, ograniczyć błędy i przyspieszyć rozliczenia.
Bizin działa dla Ciebie – automatycznie.
Jak dodać zamówienia do dostawcy? Instrukcja
Żeby dodać zamówienie do dostawcy należy przejść do „Zamówienia => Dodaj zamówienie => Zamówienie do dostawcy”, wybrać ze słownika dostawcę oraz wcisnąć przycisk „Dodaj”.
W widoku „Edycja dokumentu: Zamówienie do dostawcy” w polu „Lista pozycji” dodajemy do magazynu zamawiane towary, po czym wciskamy przycisk „Zapisz”.
Jeżeli chcemy wysłać zamówienie do dostawcy bezpośrednio z systemu wówczas wybieramy opcję „Korespondencja => Wyślij dokument”.
W oknie „Korespondencja z Kontrahentem” w polu „Wiadomość” podajemy adres e-mail odbiorcy. Po uzupełnieniu wciskamy przycisk „Wyślij teraz”.
Możemy również wydrukować dokonane zamówienie. W tym celu w edycji dokumentu wybieramy opcję "Drukuj".
Po otrzymaniu od dostawcy dokumentu kosztowego możemy go dodać bez pośrednio do zamówienia. W tym celu przechodzimy do zamówienia i wybieramy opcję „Powiązania”.
W oknie „Kreator wystawiania dokumentu powiązanego” uzupełniamy dane:
Typ – dokument kosztowy
Numer dokumentu – wpisujemy numer faktury kosztowej
Data wystawienia
Forma płatności
Po uzupełnieniu wszystkich danych wciskamy „Wygeneruj nowy dokument powiązany”.
Zostaniemy przeniesieni do „Edycji dokumentu kosztowego”. Można tam dokonać jeszcze zmian w dokumencie. Jeżeli dokument jest poprawnie wystawiony wciskamy przycisk „Zakończ edycję”.
Wystawiony dokument znajduje się w „Rejestrze kosztów” i oznaczony jest specjalną adnotacją.
Dodać zamówienie do dostawcy można również w „Rejestrze zamówień” wybierając „Dodaj nowe zamówienie => Zamówienie do dostawcy”.
POLECAMY
Najlepszy program do fakturowania!
Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca
Korzystam z programu od ponad rok i jestem bardzo zadowolony. Łatwa obsługa, dobrze działający interfejs. Polecam!
Wiele rozbudowanych funkcjonalności oraz dostęp z każdego miejsca i o każdej porze – super.
System posiada przyjazny i intuicyjny interfejs co sprawia, że jego obsługa jest bardzo prosta. Za niewygórowaną cenę mam dostęp do swoich faktur z każdego miejsca.
Bardzo prosty i przyjazny interfejs. I co najważniejsze wszystko jest online.
Super system. Dział serwisowy pomagał w dostosowaniu systemu dla moich potrzeb pod Firmę Angielską. Jestem zachwycony.
Prosty, łatwy i przyjazny system z dostępem z każdego urządzenia (telefon, tablet, komputer). Nie martwię się o przechowywanie danych.
49 394
zadowolonych klientów
Drogi Użytkowniku,
nasza strona korzysta z plików cookies. Kontynuując przeglądanie, bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki,
wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych takich jak adres IP czy zapisywanie i przechowywanie plików cookies
na Twoim urządzeniu oraz przekazywanie ich naszym partnerom technologicznym:
Google
i
Facebook w celu prezentowania
reklam spersonalizowanych. Więcej informacji na temat plików cookies
oraz polityki prywatności w serwisach Bizin.