Propozycja

Automatyzacja zamówień online z Bizin – szybciej, prościej, bez błędów

Zyskaj pełną kontrolę nad procesem zamówień i stanami magazynowymi – bez zbędnych kliknięć i chaosu. Dzięki systemowi Bizin automatyzujesz obsługę klientów, przyspieszasz realizację transakcji i zwiększasz wydajność całego zespołu. To rozwiązanie stworzone dla firm, które chcą działać sprawnie – nawet w najbardziej dynamicznym otoczeniu biznesowym.

Od zamówienia do rozliczenia – wszystko w jednym systemie

Nowa funkcjonalność w Bizin.pl pozwala kompleksowo zarządzać zamówieniami – od A do Z. Teraz możesz:

  • błyskawicznie tworzyć zamówienia do dostawców,
  • wysyłać je bezpośrednio z poziomu systemu,
  • łatwo dołączać dokumenty kosztowe do konkretnych zamówień.

Wszystko po to, by maksymalnie uprościć codzienną pracę, ograniczyć błędy i przyspieszyć rozliczenia.
Bizin działa dla Ciebie – automatycznie.

Jak dodać zamówienia do dostawcy? Instrukcja

Żeby dodać zamówienie do dostawcy należy przejść do „Zamówienia => Dodaj zamówienie => Zamówienie do dostawcy”, wybrać ze słownika dostawcę oraz wcisnąć przycisk „Dodaj”.


W widoku „Edycja dokumentu: Zamówienie do dostawcy” w polu „Lista pozycji” dodajemy do magazynu zamawiane towary, po czym wciskamy przycisk „Zapisz”.

Jeżeli chcemy wysłać zamówienie do dostawcy bezpośrednio z systemu wówczas wybieramy opcję „Korespondencja => Wyślij dokument”.  


W oknie „Korespondencja z Kontrahentem” w polu „Wiadomość” podajemy adres e-mail odbiorcy. Po uzupełnieniu wciskamy przycisk „Wyślij teraz”

Możemy również wydrukować dokonane zamówienie. W tym celu w edycji dokumentu wybieramy opcję "Drukuj".


Po otrzymaniu od dostawcy dokumentu kosztowego możemy go dodać bez pośrednio do zamówienia. W tym celu przechodzimy do zamówienia i wybieramy opcję „Powiązania”.


W oknie „Kreator wystawiania dokumentu powiązanego” uzupełniamy dane:

  • Typ – dokument kosztowy
  • Numer dokumentu – wpisujemy numer faktury kosztowej
  • Data wystawienia
  • Forma płatności 

Po uzupełnieniu wszystkich danych wciskamy „Wygeneruj nowy dokument powiązany”.

Zostaniemy przeniesieni do „Edycji dokumentu kosztowego”. Można tam dokonać jeszcze zmian w dokumencie. Jeżeli dokument jest poprawnie wystawiony wciskamy przycisk „Zakończ edycję”


Wystawiony dokument znajduje się w „Rejestrze kosztów” i oznaczony jest specjalną adnotacją.

Dodać zamówienie do dostawcy można również w „Rejestrze zamówień” wybierając „Dodaj nowe zamówienie => Zamówienie do dostawcy”

POLECAMY

Najlepszy program do fakturowania!

  • Wszystkie rodzaje faktur dla każdej firmy
  • Precyzyjny i niezawodny magazyn z numerami EAN, SN itp.
  • Rejestry kontrahentów, usług, środków trwałych, wyposażenia.
  • Analizy, drukarki fiskalne, JPK, BDO ...
Działaj online w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca Przetestuj darmowy program do fakturowania!

Opinie naszych klientów

49 394
zadowolonych
klientów

BizIn.pl